استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بسیج قدرتمندترین عنصر دلسوز در پیشبرد آرمان های والای انقلاب اسلامی و مطمئن ترین سنگر برای اهداف مقدس امام خمینی (ره) و اسلام ناب محمدی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ در پیام سید موسی خادمی که نسخه ای از آن  در اختیار باشگاه خبرنگاران  قرار گرفت، آمده است: امام خمینی (ره) آن بسیجی بزرگ و پیر فرمودند که انقلاب اسلامی در جهان نیازمند فداکاری های شما بسیجیان است و با پشتوانه شماست که مسئولان می توانند حقیقت و صدافت را به تمام تشنگان اثبات کنند.

در ادامه این پیام بیان شده است: هفته بسیج فصل نمادین بزرگداشت عظیم ترین، گسترده ترین و متعالی ترین مجموعه انسانی است که با انفاس قدسی امام خمینی (ره) جان گرفت و امروز پس از سه دهه از عمر بابرکت خود به شجره طیبه ای تبدیل شده که به فرمایش مقام معظم رهبری وجودش برای دوستان انقلاب اسلامی مایه خرسندی، امید و اعتماد و برای دشمنان و کینه ورزان مایه بیم و هراس است.

در این پیام اظهار شده است: ملت ایران آرامش، آسایش و پایداری امروز خود را مدیون ایثار و از خودگذشتگی بسیجیانی است که مفسر واقعی واژه ایثار بوده و با الهام از مکتب عاشورایی حضرت اباعبدالله الحسین (ع) عزت، آزادگی و شرف انسانی را برای میهن اسلامی به ارمغان آوردند تا این چنین در محضر خداوند متعال، امام خمینی (ره) و مردم ولایتمدار کشور سربلند و شایسته تحسین باشند.

در ادامه این پیام عنوان شده است: حضور نیروهای نخبه و فهیم در میان موج میلیونی آحاد مردم در به ثمر رساندن انقلاب اسلامی و تثبیت، حفظ و تداوم پایدار آن نقش موثری داشته و در حال حاضر نیز ایران نیاز به حضور این قشر و جهت دهی به سوی چشم اندازهای نو دارد و پیروزی در این عرصه ها نیازمند مشارکت مدبرانه بسیج است.

در این پیام آمده است: اینجانب هفته بسیج را به آحاد بسیجیان، دلاورمردان، ایثارگران و مجاهدان سراسر کشور و استان قهرمان پرور کهگیلویه و بویراحمد تبریک و تهنیت عرض می کنم.

در پایان این پیام بیان شده است: امیدوارم پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران که متبرک به خون شهدای این ملت است با دعای خیر رهبر فرزانه انقلاب و با حضور مقتدرانه و پایدار بسیجیان به دست حضرت صاحب الزمان (عج) برسد.

29 آبان تا پنجم آذر هر سال به نام هفته بسیج نامگذاری شده است. 

انتهای پیام /ش
برچسب ها: بسیج ، آرمان ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.