همزمان با هفته بسیج، همایش زینبیون معاصر در شهرکرد برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز شهرکرد؛ همزمان با هفته بسیج، همایش «زینبیون معاصر» با شرکت جمعی از طلاب و روحانیان خواهر استان چهارمحال و بختیاری، در مدرسه علمیه امامیه شهرکرد برگزار شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری در این همایش گفت: بسیج یک مجموعه کامل، پاک، فداکار و آماده به کار از انسان های مومن و کارآمد در تمامی عرصه هاست که برای دوستان امید و برای دشمنان بیم و نا امیدی در بر دارد.

حجت الاسلام کریم سرافراز در ادامه با اشاره به نقش و جایگاه جدی و موثر زنان در دو جریان بزرگ الهی افزود: یكی از این جریانات عاشوراست كه جایگاه ویژه و خاصی برای زنان قائل شده است.

وی اضافه کرد: جریان كربلا و عاشورا با خون حضرت سیدالشهداء (ع) آغاز و با تلاش بانوان عاشورائی و در رأس آنان حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) ماندگار شد.

سرافراز، نقش زنان در جریان مهدویت را هم مؤثر دانست و اضافه کرد: بخش عظیمی از روایات آخر الزمان، به نقش جدی زنان در یاوری حضرت مهدی (عج) اشاره دارد.

وی ادامه داد: همانگونه كه تداوم حادثه كربلا را زنان برعهده داشتند، زنان آخر الزمانی هم در استمرار و تداوم جریان مهدویت نقش بسزایی دارند.

انتهای پیام/س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.