به گزارش خبرنگار
اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ موضوع نظارت بر محتوای پیامک ها هر از چند گاهی توجه مسئولین را جلب می کند تا برای مدتی راهکاری به عنوان مسکن نه درمان برای آن بیاندیشند. راههایی مثل وارد کردن کد و ارسال پیامک به یک شماره خاص برای غیر فعال کردن این قبیل پیامک ها فقط برای چند روز جوابگو هستند.
پیامک های تبلیغاتی و انبوه برای مشترکان همه اپراتورها از دردسر گذشته است و همه ما به نوعی اگر روزی چند مورد از این قبیل پیامک ها نداشته باشیم تعجب می کنیم.
اهمیت بحث نظارت بر این پیام ها آن جا نمود پیدا می کند که مخاطب مشخصی ندارد و جنسیت، سن، شغل وحرفه افراد مهم نیست و برای همه ارسال می شود.
برخی از این پیامک ها پا را فراتر گذاشته و با احساسات و اعتقادات مردم بازی میکنند. نمونه ی اخیر آن گواه این حرف است:
برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان
اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/