رئیس انجمن جت اسکی گفت: ایران به دلیل همجواری با کشورهای آسیایی دو پایگاه جت اسکی تشکیل می‌دهد.

داود سلیمانچی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، از تاسیس کنفدراسیون جت اسکی غرب آسیا در ایران خبر داد و بیان کرد: این برنامه از دو سه سال پیش به فدراسیون جهانی جت اسکی در آمریکا داده شد اما در آن زمان به دلیل برخی مشکلات نتوانستیم به آمریکا سفر کنیم تا اینکه ریاست کنفدراسیون آسیا به اندونزی رسید و ما چون قبلا این پیشنهاد را داده بودیم دوباره این درخواست را به جریان انداختیم.
 
وی ادامه داد: درخواست کردیم تا فدراسیون غرب آسیا را به ایران بدهند به دلیل وسعت کشورمان و همجواری با آسیای میانه و کشورهای خلیج فارس ایران توانایی هدایت فدراسیون جت اسکی در آسیا را دارد.
 
رئیس انجمن جت اسکی گفت: خوشبختانه با درخواست ایران موافقت شد و قرار است دو پایگاه جت اسکی در کیش و منطقه آزاد انزلی برقرار کنیم تا این مکان‌ها را برای برگزاری مسابقات به آمادگی برسانیم.
 
وی افزود: مسئولان حاضر در منطقه آزاد انزلی از درخواست انجمن به خوبی حمایت کردند و قرار شد که امکانات و تجهیزات لازم را برای برگزاری کلاس‌ها و مسابقات با همکاری مسئولین و انجمن فراهم شود.
 
رئیس انجمن جت اسکی گفت: سال آینده مسابقات بین المللی در مازندران برگزار می‌شود که منطقه آزاد انزلی با برگزاری این مسابقات موافقت کرد و قرار شد این پایگاه در انزلی ساختمانی در اختیار انجمن قرار دهد.
 
وی افزود: انجمن جت اسکی ایران از اسکات رئیس فدراسیون جهانی جت اسکی دعوت کرد تا برای بازدید از امکانات و منابع جت اسکی در ایران بازدید کند که اوایل ژانویه به ایران خواهند آمد.
 
انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار