مطرب نوازی آقای بازیگر + اینستاپست

کوروش تهامی بازیگر عرصه سینما و تلویزیون در اینستاگرام شخصی خود تصویری از سکانسی مربوط به فیلم سینمایی" آشوب " را در فضای مجازی منتشر کرد.

  به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کوروش تهامی (زادهٔ ۴ اردیبهشت ۱۳۵۰ در تهران) بازیگر ایرانی است.وی دانش‌آموختهٔ رشتهٔ تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی است و تاکنون تئاترهای گوناگونی از او به نمایش در آمده است.نخستین حضور او در سینما در سن ۲۵ سالگی بود که نخستین فیلم سینمایی‌اش با نام «سینما سینماست» را بازی کرد.
 "آشوب” داستان زندگی یک جوان را در دوران پیش از انقلاب روایت میکند؛ جوانی که جزو اولین تحصیلکردگان ادبیات دانشگاه تهران به شمار می رود اما شرایط طوری پیش میرود که در ابتدا به عنوان پیش پرده خوان و خواننده با نام مستعار "آشوب” در تئاترهای لاله زار به فعالیت می پردازد و در میانه دهه های بیست و سی خورشیدی به دلیل فساد حاکم در دستگاه حاکم به آشوبی برای نظام پهلوی بدل میشود و بلایای زیادی سر خودش و اطرافیان می آورد.

کوروش تهامی بازیگر مجموعه هایی چون زیر تیغ ، شوق پرواز ، تبریز در مه ، شمس العماره ، عصر پاییزی ، مشق عشق در اینستاگرام شخصی خود اینگونه نوشت : آشوب است دیگر برگرفته از صفحه آقای راست گفتار به همراه  رامین ناصرنصیر عزیزکورش تهامی .


مطرب نوازی آقای بازیگر + اینستاپست



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.