اینستاگردی باشگاه خبرنگاران صفحات هنرمندان، ورزشکاران ومسئولین را زیررو کرده و گلچینی ازآنها را در یک بسته قرارداده است.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند.

بسته امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از تصاویر و اخبار هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین را در اختیار کاربران قرار دهد.


صفحه تصاویر رهبر معظم انقلاب در اینستاگرام تصویری قدیمی و خاطره انگیز از ایشان در دوران دفاع مقدس به اشتراک گذاشت که در این عکس محسن رضایی از فرماندهان دوران دفاع مقدس در کنار آیت الله خامنه ای دیده می شود.

اینستاگردی


صبح پنجشنبه (26 شهریورماه) با حضور امیر دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش از ناوگروه سی وپنجم ارتش استقبال شد. صفحه منتسب به وی تصاویری از این مراسم استقبال را منتشر کرده است.

اینستاگردی


عزت الله ضرغامی رئیس سابق صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران که کاربران اینستاگرام با فعالیت های گسترده وی آشنایی کامل دارند در پست جدید خود درباره سرداران خرمشهر و پدر شهید جهان آرا نوشت.
وی همچنین مطلبی درباره سرود "ممد نبودی" نوشت و از همکاران صدا و سیمای آبادان برای تهیه و ارسال آن تشکر کرد.

اینستاگردی
" سرداران خرمشهر!
حاج سید هدایت‌الله جهان‌آرا، پدر بزرگوار شهید محمد جهان‌ارا، فرمانده شجاع سپاه خرمشهر، دعوت حق را لبیک گفت. خداوند با شهیدش محشور نماید!
تصویر مربوط به تقدیر از این مرد بزرگ در اختتامیه‌ی جشنواره‌ی فیلم فجر در سال ۷۵ است. آقایان میرسلیم (وزیر ارشاد وقت)، احمدرضا درویش کارگردان فیلم 'سرزمین خورشید’ و محمدرحمان نظام‌اسلامی هم در تصویر هستند.
در آن زمان، معاون سینمایی وزارت ارشاد بودم. فیلم سرزمین خورشید در حوزه‌ی دفاع مقدس است که با موضوع خرمشهر و شهید جهان‌آرا، گره خورده است.
.
*** پی‌نوشت ***
.
سرود حماسی "ممد نبودی" ماندگارترین سرود دفاع مقدس است که در یک شرایط استثنایی و حالات خاص معنوی و روحی رزمندگان، پس از فتح خرمشهر و در مسجد جامع این شهر اجرا شده است. زحمات همکاران صدا و سیمای مرکز آبادان در ضبط، تدوین و ارسال به موقع آن برای شبکه‌های ملی، قابل تقدیر است.

ملودی این سرود بی‌نظیر و به راحتی زمزمه‌پذیر است:
ممد نبودی ببینی شهر آزاد گشته
خون یارانت پرثمر گشته
آه و واویلا، کو جهان‌آرا
از هجرت ای سردار دل، گل‌ها پژمردند
نخل‌های شهر ما، بی‌سر می‌مردند
در دست مردان خدا، جامت می‌ماند
در یاد مستان، نامت می‌ماند...
التماس دعا"


علیرضا دبیر کشتی‌گیر آزادکار ایرانی و عضو شورای شهر تهران با انتشار عکسی در اینستاگرام خود، مردم را از روند بازدیدهای خود به عنوان نماینده شورای شهر مطلع کرد.

وی در بازدید اخیرش به مکان پرخاطره ای وارد شد و از خاطراتش برای طرفدارانش نوشت.

اینستاگردی
"یكي از بهترين بخش هاي بازديدهاي رسمي و كاري؛ پر از خاطره هايي كه يكي يكي جلوي چشم آدم رژه مي رن و يادآور مي شن كه يك زمان تشك كشتي تمام عشق ما بچه هايي بود كه راستش سهم ديگه اي هم از دنيا نداشتيم
پي نوشت: حاشيه بازديد از طرح ها و پروژه هاي منطقه 18 تهران جنوب شهر."


احمد مهرانفر هم با انتشار عکسی در منطقه پیربکران از فواید خشک کردن دریاچه ها و رودخانه ها گفت !

اینستاگردی
اندر فواید خشک کردن دریاچه هاورودخونه ها

اینجا که من ،همین الان ،یهویی،وایسادم و عکس گرفتم کف رودخونه زاینده رود در اطراف اصفهانه
اسم این منطقه-پیربکران-آدم رو یاد داعش و طالبان می ندازه و می ترسونه...
ولی نترسید،اینجا طبیعتش و شالیزاراش خیلی به آدم آرامش می ده ، زاینده رود قبل از اینکه وارد شهر اصفهان بشه از این منطقه زیبا و توریستی
رد می شه.

یکی از فواید و مهاثِنِ خشک کردن دریاچه ها و رودخونه ها دو چرخه سواری در جاییه که آدم فکرش رو هم نمی کرد
جالبه؟ نه؟
خشک کردن دریاچه ها و رودخونه ها رو نمی گما
دوچرخه سواری رو هم نمی گم
اینکه آدم نمی دونه بخنده یا گریه کنه رو می گم
جالبه ...و پیچیده نیز هم ...


حسام نواب صفوی با انتشار تصویری از یک خبر مبنی بر جرم بودن توهین در فضای مجازی از کاربران خواست تا با بی ادبی در فضای مجازی برای خود سو پیشینه و زندان بجای نگذارند.

اینستاگردی
دوستان عزیزم هر روز شکایات مختلفی به دست من میرسد در صورت محکومیت جریمه و حبس سنگین. وسوء پیشینه برای شما بجای میگذارد برای آخرین بار از شما در خواست میکنم بخاطر یک لحظه یک عمر سوء پشینه و زندان برای خود بجای نگذارند آیا واقعا مودب بودن اینقدر سخت است من بعنوان دوستدار شما به شما متذکرمیشوم هیچ جمله ای را در فضای مجازی که دال بر توهین باشند بکار نبرید.


سپند امیر سلیمانی عکسی نوستالژی از سریال آقای تیزبین به اشتراک گذاشت و آلبوم خاطرات خود را ورق زد.

اینستاگردی
آلبوم خاطرات،سریال آقاى تیزبین، عکس رو چند روز قبل آقاى حسن زارعى کارگردان کار که تو عکس میبینین برام تگ کرده بود، کلى ذوق کردم، یادش به خیر،خوشحالم که هنوز خیلى شدید با عمو حسن دوستم و با هم از گذشته و امروز حرف میزنیم


گلاره عباسی طی مصاحبه ای که با مجله‌ی خانواده ی سبز داشت،نظر خود را درباره ازدواج اینگونه توضیح داد: ازدواج کردن و تشکیل خانواده دادن خیلی خوب است به شرط اینکه انتخاب آدم درست باشد.

گلاره عباسی همچنین درباره ی ازدواج خود گفت: این مرحله از زندگی را به خدا واگذار کرده و منتظر است تا قسمت خود سر برسد و اما حالا قسمت او بالاخره فرا رسیده و در تاریخ 25 تیر 1394 در روز آخرین پنج شنبه ی ماه مبارک و پر خیر و برکت رمضان این پیوند آسمانی را با آقای « ادیب راد » بسته است.
وی هم اکنون درگیر خرید جهیزیه است و تصاویر خریدهایش را در اینستاگرام به اشتراک می گذارد.

گلاره عباسی
اولین های خانه ی ما".....من و بی خوابی از شوق خرید های كوچك و بهانه های زیبای خوشبختی این روزهای من ...دلتون شاد و دعای خیرتون مثل همیشه بدرقه راه من ...

گلاره عباسی
اولين گلدان خانه ما ....اين عكس را گرفتم كه براي همسر جان بفرستم كه ديدم عكس كودكی هم به زور خودشو در عكس جا داده و دوست داشتم برای شما هم بگذارم .كودكی من و گلدان امروزم....بدی كيفيت عكس هم مربوط به ويروس سرماخوردگی امروز منه شما مواظب خودتون باشيد.

گلاره عباسی
خوشحالم كه امروز با سليقه اين جمع مهربان يك يادگاری ماندگار به "خانه ما"اضافه شد. يك خاطره  شيرين از شيراز و برنامه خوشا شيراز


مهدی پاکدل طرحی از تشییع یک کتاب از سوی مردان موبایل به دست را در اینستاگرام خود منتشر کرد و از نابودی کتابخوانی اظهار تاسف و ناراحتی کرد.

اینستاگردی
برای نابودی یک فرهنگ
نیازی نیست کتابها را بسوزانید
کافی است کاری کنید مردم آن را نخوانند .

(پ.ن.اصولا از گذاشتن تصاوير متفرقه اجتناب ميكنم ولى اين تصوير كه متاسفانه نميدونم كار كدوم هنرمنده برام يك حس عجيب داشت، حسى كه تقريبا همه باهاش يه جورايى درگيرن. يا شايد حواسمون نيست.اصولا اين روزا به خيلى از پديده ها ى اطرافمون حواسمون نيست.


مهراب قاسم خانی در حمایت از امیر ژوله پستی در صفحه شخصی خود به اشتراک گذاشت و خود را طرفدار وی اعلام کرد.

اینستاگردی
من الان گير كردم از امير ژوله حمايت كنم يا نه. از يه طرف طرفدارشم، از طرف ديگه از هر كى طرفدارى كردم باخت... يه بارم رو تيم مقابل امين حيايى شرط بستم يه عكس پشت مو دار شناسنامه بدهكار شدم... چيكار كنم حالا؟... به جهنم. حمايت ميكنم.... رااااى من امير ژوووله
پ.ن اول: حالا درسته على مشهدى زنم رو حذف كرد ولى چون فيلمنامه نويس رفت توى چهار نفر خيلى ناراحت نشدم. حالا فوقش يه ناراحتى كوچيكه كه با يه لگد مختصر برطرف ميشه
پ.ن دوم: امير رو هم ببريم توى چهار نفر ميشن دو تا فيلمنامه نويس. بعدشم از سجاد حمايت ميكنم بشن سه تا توى چهار نفر برتر. قدم بعدى هم ميريم براى انتخابات مجلس و رياست جمهورى
پ.ن سوم: يكى ديگه از دلايلى كه از امير حمايت ميكنم اون چيزيه كه دفعه ديگه قراره از جيبش در بياره بيرون.
پ.ن چهارم: در ضمن همونطور كه آقايون به اشتباه سر اجراى شقايق ناراحت شدن، يه عده از دوستان هم شوخى هاى امير رو اشتباه برداشت كردن. به نظرم امير خيلى هوشمندانه تابو شكنى كرد و توى تلويزيون اسم كسايى رو آورد كه قبلاً اسمشون شنيده نميشد
پ.ن پنجم: امين جون عاشقتم ولى با كمال شرمندگى من يه ژوژوليتى هستم


در راستای اهداف خیر خواهانه، از محل فروش عروسک مستر دماغ در سال 94 یک طبقه از ساختمان جدید موسسه خیریه محک تجهیز می شود. مستر دماغ برای حمایت از کودکان سرطانی محک میزبان چهره های معروف کشورمان نیز بوده است؛اخیرا نیز سیاوش خیرابی در یک رستوران  عروسک های مستر دماغ را به مردم معرفی کرد.

وی با انتشار عکس خود در حال معرفی مستر دماغ به مردم، توضیحاتی را در اینستاگرامش نوشت.

فروشندگی به سبک سیاوش خیرابی+ عکس


حنیف عمران زاده بازیکن فوتبال ایرانی است که در پست دفاع میانی بازی می‌کند، وی از نیم فصل 89-88 تاکنون عضو باشگاه استقلال تهران است.

این بازیکن فوتبال عکسی از تمرینات استقلال را در اینستاگرامش منتشر کرد. طبق آنچه عکس نشان می دهد، هم محلی های حنیف عمران زاده برای دیدن تمرینات وی به تهران آمده و در محل تمرینات استقلال حاضر شدند.

اینستاگردی
امروز بچه محلام از مازندران نور شهرم چمستان اومدن كه افتخار ميكنم اونجا به دنيا اومدم شرمندم كردن ميخوام اينجا تشكر كنم ازشون و دوست خوبم اقاي فانى مرسى


گزارش از: حسن امکانی

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.