اثر کارگردان گیلانی به مرحله نهایی مسابقه تئاتر خیابانی فجر راه یافت .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ نمایش مین ‌بال به کارگردانی صادق حسین ‏‌پور از رشت به مرحله نهایی مسابقه تئاتر خیابانی سی‌ و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر راه یافت .

 گروه ارزیابی و انتخاب آثار مسابقه تئاتر خیابانی جشنواره تئاتر فجر متشکل از اصغر همت، محمدحسن معجونی و حمید پورآذری پس از تماشای آثار متقاضی شرکت در این بخش ، به دلیل تأکید بر کیفیت ‌گرایی و دقت در انتخاب به اتفاق آرا ، از بین بیش از 200 اثر رسیده ، تعداد هشت اثر را برای حضور در مرحله نهایی مسابقه تئاتر خیابانی جشنواره تئاتر فجر انتخاب کرد.

 گروه نمایش پژواک با تئاتر مین‌بال نوشته سیدمحسن مهدویان و کارگردانی صادق حسین‌‏پور از رشت به مرحله نهایی مسابقه تئاتر خیابانی سی‌و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر راه یافت.

صادق حسین‌پور ؛ کارگردان سیمای مرکز گیلان است که در کارنامه خود کارگردانی مستند چهارشنبه سوزی، به‌رنگ امید، بهجت عارفان و دیار من گیلان، را دارد و تاکنون نمایش‌های زن شش میلیون دلاری، خرچنگ، آقای فلانی، داری دو تومن به من قرض بدی، پینوکیو، باران و مین بال را به روی صحنه برده است.

حسین‌پور جایزه نخست کارگردانی تلویزیون در اولین و دومین دوره تولیدات تلویزیونی برنامه‌های قرآنی را کسب کرده است. سی‌و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر بهمن‎ماه به دبیری سعید اسدی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/گ
برچسب ها: گیلان ، مسابقه ، تئاتر ، خیابانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.