کارگردان نمایش «عاشقانه‌هایی برای ملیحه» از تفکرات آشفته و سبک نمایش خود گفت.

شروین احمدی کارگردان نمایش «عاشقانه‌هایی برای ملیحه» در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص نمایش خود گفت: این نمایش برشی از زندگی شخصی بنام نیما است که خانواده‌اش را در یک حادثه‌ زلزله از دست داده و همین اتفاق باعث روان پریشی وی شده است که اتفاقاتی را برایش رقم می‌زند.

وی ادامه داد: در واقع این اثر بازگو کننده داستانی است که قضاوت را به عهده مخاطبان می‌گذارد و قصه در راستای توهمات ذهنی نیما پیش می‌رود که مخاطب را به چالش می‌کشاند و در انتها او را از فکر‌های زیاد رها می‌کند.

احمدی در رابطه با شیوه اجرایی اثر بیان کرد: نمایش یک اثر رئالیستی است، اما گاهی مخاطب را دچار تفکراتی می‌کنند که او از این سمت دور می‌کند اما دست آخر همه چیز نمایان می‌شود، همچنین مونولوگ‌هایی وجود درد که به روند داستان و ارتباط با مخاطب بسیار کمک می‌کند.

کارگردان نمایش «عاشقانه‌هایی برا ملیحه» درباره المان‌ها اثر اظهار داشت: در طراحی صحنه المان‌های خاص استفاده شده تا فضای یک خانه را برای مخاطبان تداعی کند و به نوعی آن‌ها را در فضای خود جای دهد تا آرام آرام در ذهن مخاطب روند داستان نفوذ کند.

وی در خصوص دغدغه امروزی تئاتری‌ها عنوان کرد: دغدغه اصلی هنرمندان این عرصه هزینه‌ها است که متأسفانه هیچ حمایتی از مسئولان صورت نمی‌گیرد و همیشه باید نگران این موضوع باشیم اما خوشبختانه مدیریت تماشاخانه بازیگاه ما را در این امر یاری کردند و توانستیم نمایش خودمان را روی صحنه ببریم و امیدوارم این مسائل روزی حل بشود.

گفتنی است: نمایش «عاشقانه‌هایی برای ملیحه» به نویسندگی و کارگردانی شروین احمدی از 27 آبان الی 13 آذرماه ساعت 19:30 در تماشاخانه بازیگاه روی صحنه می‌رود.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار