با تلاش متخصصان منطقه اصفهان در مدت کمتر از یک ماه، توربین سولزر شماره (1) مرکز انتقال نفت شهید مرزبان مارون – اصفهان تعمیرات اساسی شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمد مذهب جعفری معاون فنی منطقه با اعلام این خبر، گفت: با تلاش همکاران واحدهای تعمیرات مکانیک، ابزار دقیق، برق و بازرسی فنی این منطقه برای نخستین بار در مدت 28 روز تعمیرات اساسی توربین سولزر شماره (1) مرکز انتقال نفت شهید مرزبان (شماره 4 مارون ـ اصفهان) با موفقیت و انجام و در سرویس قرار گرفت.

علیرضا مرادپور سرپرست واحد تعمیرات مکانیک منطقه نیز، بیان داشت: علی رغم قرار داشتن این دستگاه در لیست تحریم های ظالمانه غرب موفق شدیم از ابتدای سال تاکنون دو دستگاه توربین سولزر S7 با توان هر دستگاه بیش 10 هزار اسب بخار را در کمتر از یک ماه و صرف حدود 1300 نفر ساعت کار مستمر تعمیر اساسی نماییم.

وی ادامه داد: در این تعمیرات با استفاده از قطعات ساخت داخل شامل بیرینگ ها و بلیدهایGGT برخی از قطعات معیوب نیز با بهره گیری از توانمندی و دانش متخصصان منطقه نیز تعمیر و مجدداً مورد استفاده قرار گرفت.

گفتنی است؛ منطقه اصفهان با بهره گیری از تعداد 18 دستگاه توربوپمپ سولزر با قدرتی معادل 300 هزار اسب بخار روزانه بیش از نیم میلیون بشکه نفت خام را از مارون به اصفهان منتقل می نماید .



انتهای پیام/گ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.