مدافع تیم فوتبال نفت تهران گفت: برای صعود به مرحله نیمه نهایی جام حذفی و کسب سهمیه آسیا محکوم به حذف استقلال هستیم.

مهدی شیری در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص دیدار 2 تیم نفت و استقلال تهران در جام حذفی اظهار کرد:بازی مقابل تیم های پرطرفدار چون پرسپولیس و استقلال دشواری و سختی های خاصی دارد در طول هفته تمرینات پرفشاری را برای این دیدار دنبال خواهیم کردو امیدوارم با پیروزی مقابل استقلال به مرحله نیمه نهایی جام حذفی راه یابیم.

وی افزود:جام حذفی میانبری برای کسب سهمیه آسیا است وبا توجه به وضعیت نه چندان مناسب نفت در جدول لیگ برتر محکوم به جدی گرفتن این جام هستیم.

شیری ادامه داد:نتیجه گرفتن در جام حذفی بهترین فرصت است تا روحیه تیمی نفت بالا رفته و تیم ما در پایان نیم فصل حداقل تا رتبه های میانی جدول لیگ صعود کند تدابیر کادر فنی نفت روی این بازی متمرکز شده و با توجه به قدرت استقلال و قرار گرفتن این تیم در صدور جدول لیگ باید تلاش خود را برای کنار گذاشتن این تیم دو برابر کنیم.

شیری در مورد حس خود نسبت به این دیدار با توجه به سابقه بازی در تیم‌های پایه استقلال بیان کرد: برای باشگاه بزرگ استقلال و هواداران این تیم احترام خاصی قائلم اما در حال حاضر پیراهن نفت را به دارم و فوتبال حرفه ای ایجاب می کند برای موفقیت این تیم تمام تلاش خود را به کار گیرم.

مدافع تیم فوتبال نفت تهران درباره شکست این تیم برابر سپاهان اظهار کرد:بدشانسی و مصدومیت چند بازیکن فرصت کسب پیروزی مقابل سپاهان را از نفت گرفت موقعیت های فراوانی در این دیدار خلق کردیم و این موضوع نشان می دهد که نفت فوتبال خوبی بازی می کند از لحاظ نتیجه گیری هم بحرانی نداریم و با بردن استقلال می توانیم به روزهای خوب خود باز گردیم.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار