سرپرست تیم ملی والیبال ایران در واکنش به صحبت‌های کواچ گفت: او علاقه داشت تا پایان المپیک با ایران همکاری کند و از اتفاق رخ داده ناراحت است.

امیر خوش خبر در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره صحبت‌های اسلوبودان کواچ ، سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران با رسانه‌های خارجی عنوان کرد: شانس حضور تیم ملی والیبال ایران در مسابقات المپیک 2016 زیاد است و کواچ هم بدون شک علاقه‌مند بود هدایت تیم ملی را برای حضور در آن مسابقات بر عهده داشته باشد. به همین دلیل قطعا پایان همکاری با ایران برای این مربی خوشایند نبوده است و طبیعی است که در این شرایط صحبت‌های احساسی درباره فدراسیون والیبال مطرح کند.

خوش خبر ادامه داد: تصمیم فدراسیون والیبال ایران که منجر به پایان همکاری با کواچ شد بدون شک از اختیارات فدراسیون والیبال بود و قطعا این تصمیم به سود تیم ملی والیبال خواهد بود. قطع همکاری با کواچ در شرایطی صورت گرفته که فدراسیون موظف است به تعهداتش نسبت به این مربی عمل کند که قطعا همین‌طور خواهد بود.

سرپرست تیم ملی والیبال ایران درباره حضور رائول لوزانو در تیم ملی ایران گفت: پس از بررسی‌های صورت گرفته از سوی مسئولان فدراسیون والیبال تصمیم بر این شد که لوزانو هدایت تیم ملی ایران را برعهده بگیرد. مربی با تجربه‌ای که به دلیل بهره‌مندی از دیسیپلین و نظم بالا می‌تواند اوضاع تیم ملی را سر و سامان دهد.

وی افزود: توافقات شفاهی با این مربی انجام شده است و به زودی با عقد قرارداد همه چیز شکل رسمی‌تری به خود خواهد گرفت. این مربی احتمالا از فروردین ماه 95 به ایران خواهد آمد و تیم را تحویل می‌گیرد. امیدوارم این تغییر و تحولات در نهایت به المپیکی شدن تیم ملی والیبال ایران منجر شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار