مدیرکل ورزش و جوانان کردستان ازبرگزاری تورنمنت بین‌المللی دو صحرانوردی در شهرستان مریوان خبر داد.

به گزارش خبرنگارگروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،حامد جولائی گفت: تورنمنت بین‌المللی دو صحرانوردی با شرکت شش تیم داخلی و خارجی از کردستان ایران و عراق در شهرستان مریوان به مدت یک روز برگزار می شود.

وی افزود: این رقابت‌ها در روز جمعه ششم آذرماه با شرکت دوندگان ملی پوش و نفرات برگزیده کشور همراه با نفرات منتخب کردستان عراق در دور دریاچه زیبای زریوار مریوان برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستانبیان کرد: ورزشکاران شرکت کننده در تورنمنت بین المللی دو صحرانوردی مریوان در مسافت 10 کیلومتر با هم به رقابت خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: این مسابقات با نظارت فدراسیون دوومیدانی برگزار می شود و عوامل اجرایی برگزار کننده در روز پنجشنبه پنجم آذرماه ورزشکاران را پذیرش خواهند کرد.

جولائی افزود: شهرستان مریوان هر ساله میزبان رقابت‌های قهرمانی دو صحرانوردی کشور در رده‌های سنی مختلف بوده است و امسال تورنمنت بین‌المللی دو صحرانوردی را در جهت پیشرفت این رشته ورزشی در استان برگزار می‌کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در پایان گفت: با دعوت اداره کل ورزش و جوانان کردستان، مجید کیهانی رئیس فدراسیون در تورنمنت بین المللی دو صحرانوردی مریوان حضور خواهد داشت

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.