مسئول بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری، از اجرای 30 عنوان برنامه به مناسبت هفته مبارک بسیج در این استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ احمد راستینه گفت: دیدار اعضای بسیج دانشجویی با نماینده ولی فقیه استان و امام جمعه شهرکرد، سرکشی از خانواده های معظم شهدای دانشجو در استان، مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم از اهم این برنامه های پیش بینی شده است.

وی به اردوهای جهادی این هفته اشاره کرد و افزود: افتتاح یک باب منزل مسکونی جهت خانواده های بی بضاعت با همت گروه جهادی شهید چمران در روستای وانان از دیگر برنامه های هفته بسیج است.

مسئول بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری، برگزاری نشست های بصیرتی، نشست های سیاسی و کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان، نشست بصیرتی خواهران با عنوان نهضت من زنده ام در پارک بانوان شهرکرد، برگزاری نهضت ما زنده ایم با محوریت حقوق زن در اسلام در دانشکده پرستاری بروجن، نشست بصیرتی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد و برگزاری مسابقه کتابخوانی در دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید باهنر را از دیگر برنامه های پیش بینی شده در هفته بسیج اعلام کرد.

همزمان با هفته بسیج امسال، 880 عنوان ویژه برنامه با شعار محوری «بسیج، دست قدرت خدا» در سطح استان چهارمحال و بختیاری اجرا می شود.

از 29 آبان تا 5 آذر به عنوان «هفته بسیج» و 5 آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی (ره) در سال 1358، به عنوان «روز بسیج» نامگذاری شده است.


انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.