فرمانده بسیج دانشجویی خوزستان ازراه اندازی موکب ها برای خمت رسانی به دانشجویان خبر داد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ؛بهمن  شهریاری در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج وبا اشاره به اربعین حسینی از ایجاد موکب های دانشجویی در مرز چذابه گفت:  هدف از ایجاد این موکب ها توسط دانشجویان جوان خوزستانی آشنایی جوانان وقشر جوان جامعه با فرهنگ و ایثار وتزویر است .

 فرمانده  بسیج دانشجویی در خصوص برپایی موکب ها اظهار داشت: در برپایی موکب ها به هیچ وجه  ابلاغی برای تشکیل این موکب ها صورت نگرفته و هزینه ایجاد موکب ها از استقبال خوب مردم بوده است.

 وی درزمینه  خدمت رسانی به زوار به این موارد اشاره  کرد: تا کنون  5000 هزار دانشجودر زمینه اسکان- تهیه غذا و رفع مشکلات موکب ها و روادید درجهت خدمت رسانی به زائران ، اعزام جمعیتی از دانشجویان عرب زبان از طریق بسیج دانشجویی برای برقراری ارتباط با مسوولان عراقی جهت سهل صدور روادید برای دانشجویان، اعزام 120 خادم دانشجو در 2 بازده  زمانی 5 روزه برای خدمت رسانی به زوار  حسینی واعزام تیم پزشکی در مرز چذابه 2 روز قبل از اربعین از اقدمات صورت گرفته می باشد. 

بهمن شهریاری درخصوص رسیدگی به اوضاع دانشجویان خدمت رسان اربعین حسینی گفت: روزانه برای این دانشجویان خدمت رسان 1500 پرس غذا تهیه می شود.

 این مقام مذکوردر خصوص  برپایی موکب ها از تاریخ 4 آذر الی  14 آذرماه گفت: این موکب ها تا بازگشت زوارجهت خدمت رسانی بر پا خواهند بود و علاوه بر اینکه 90 موکب در مرز چذابه مستقر هستند تعداد موکب های دانشجویان را 43 موکب دانسته است. 

انتهای پیام/ش

برچسب ها: خوزستان ، موکب ، مرز ، دانشجویی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.