از صدا و سیمای مرکز اردبیل در راستای تولید و پخش برنامه های مختلف با موضوعات تبلیغ و ترویج نماز در تعطیلات نوروز 94 از سوی ستاد مرکزی اقامه نماز کشور تجلیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ خیرالدین مدیر برنامه ریزی ستاد اقامه نماز کشور با اشاره به جایگاه خوب صدا و سیمای مرکز اردبیل در میان 2هزار و 400 اداره از 31 استان کشور، آن را نشانه خرد جمعی و تلاش خستگی ناپذیر عوامل این مرکز در توجه به این فریضه الهی دانست.

معاون نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز کشور نیز در این نشست تعامل صدا و سیما و ستاد اقامه نماز را تعاملی ارزشمند برشمرد.

مهدیان گفت: وظایف عمومی و اختصاصی از سوی ستاد اقامه نماز برای دستگاه های مختلف استان ها ابلاغ شده که برنامه ریزی و سیاست گذاری دستگاه ها برای تبلیغ و ترویج نماز در سال 95 در این راستا انجام خواهد شد.

در ادامه عبدی رییس ستاد اقامه نماز استان اردبیل نقش بی بدیل صدا و سیما در آموزش مسائل دینی را خاطر نشان شد و مشارکت و همکاری صدا و سیما با این ستاد را سازنده و موثر برشمرد.

مددی مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل نیز از صدا و سیما با عنوان فراگیر ترین رسانه در جامعه یاد کرد و گفت : در سال 93 در حوزه صدا بیش از 146 ساعت، در حوزه سیما بیش از 119 ساعت و در حوزه اطلاعات و اخبار نیز بیش از 920 مورد خبر و گزارش تهیه و تولید شده که 120 مورد آن برای پخش از شبکه های سراسری به تهران ارسال شده است .

وی گفت: در هشت ماهه سال جاری نیز عملکرد صدا و سیما مطلوب بوده و تلاش می شود فراتر از رسالت مرکز در این زمینه اقدام شود .

انتهای پیام/ب

برچسب ها: اردبیل ، رتبه ، برتر ، ترویج ، فرهنگ ، نماز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.