معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: نفرات برتر مسابقات قرآن بخش خواهران استان اردبیل معرفی شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ احمد علی‌نسب در جلسه بررسی نتایج مسابقات قرآن، اذان و دعاخوانی در اردبیل اظهار داشت: بعد از یک روز رقابت بین شرکت‌کنندگان در مسابقات قرآن سرانجام نفرات برتر در بخش خواهران مشخص و معرفی شدند.

وی با اشاره به اسامی نفرات برگزیده در این بخش از مسابقات قرآن در استان بیان کرد: در رشته قرائت تحقیق اعظم جوانبخت، مریم یعقوبی و سعیده بابازاده به ترتیب مقام‌های نخست تا سوم این دوره از مسابقات را از آن خود کردند.

علی‌نسب با بیان اینکه در رشته ترتیل کبری احمدزاده، زهرا مهدوی و الهام آزاد مقام‌های نخست تا سوم این رشته را کسب کردند، تصریح کرد: در رشته حفظ کل قرآن کریم رقیه قربانی نفر نخست شد و شخص دیگری در این رشته امتیاز لازم را کسب نکرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل افزود: در رشته حفظ 20 جزء فاطمه قربانی، معصومه عزیزی و فاطمه حسنی، در رشته حفظ 10 جزء قرآن کریم، وجیهه رضایی، وحیده اصلانی و فاطمه رضازاده و در رشته حفظ 5 جزء، سولماز دوستی، سهیلا حقی و زهرا آذرنیا مقام‌های نخست تا سوم این دوره از مسابقات را کسب کردند.

وی گفت: در رشته دعاخوانی نیز پروین بهرو، معصومه غفاری و الوان سلیمانی حائز رتبه‌های اول تا سوم این رشته شدند که برگزیدگان این دوره از مسابقات استانی برای شرکت در مسابقات کشوری اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.