سرپرست کمیته جوانان با حضور در دروه آموزشی مربیگری دروازه بانی فوتبال بانوان فیفا که از روز گذشته در آکادمی ملی فوتبال در حال برگزاری است، گفت: این دوره های آموزشی باعث روند رو به رشد ورزش بانوان خواهد شد.

 به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فریدون معینی، سرپرست کمیته جوانان خطاب به شرکت کنندگان در دوره مربیگری دروازه بانی فوتبال بانوان فیفا گفت: این شما هستید که به تقویت پایه فوتبال بانوان کمک می کنید. از شما می خواهم با تلاش ها و پشتکارتان در دوره های آموزشی مفیدی که برایتان برگزار می شود، بهترین استفاده را ببرید و دروازه بانان خوبی را تربیت کنید.

وی در ادامه بیان کرد: فوتبال بانوان برای موفقیت، نیاز به تقویت فوتبال پایه دارد و معتقدم شما می توانید در این زمینه به ما کمک بسزایی کنید. امیدوارم در این دوره 5 روزه بهترین استفاده را ببرید تا با کمک شما مربیان خوب، بازیکنان خوبی تربیت شود.

سرپرست کمیته جوانان در پایان گفت: مدرس شما از کشوری آمده که بنیانگذار فوتبال زیبا است. اکثر مواردی که در رشد فوتبال اثر دارد و شالوده فوتبال را تشکیل می دهد، می توانید آن را در کشور هلند پیدا کنید. امیدوارم کلاس پرباری برای شما باشد و بتوانید با استفاده از دانش این مربی، به آینده فوتبال بانوان کمک بسزایی کنید.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار