مدیر اجرایی باشگاه نفت تهران گفت: جذب ارشیا جباری هیچ ارتباطی به من ندارد و دوستان از شایعه سازی دست بردارند.

ابراهیمی: جذب جباری هیچ ارتباطی به من ندارداحمد ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص شایعات شکل گرفته مبنی بر نقش وی در جذب ارشیا جباری بازیکن جوان تیم فوتبال نفت تهران گفت: نمی‌دانم این شایعات از کجا شکل می‌گیرد، من این بازیکن را نمی‌شناسم و تاکنون وی را ندیده‌ام، جذب بازیکن در تیم نفت با نظر مستقیم علیرضا منصوریان انجام می‌شود و من هیچ ارتباطی به این موضوع ندارم.

وی در خصوص ارتباط با پدر این بازیکن بیان کرد: باور کنید من هیچ گونه ارتباطی نه تنها با پدر این بازیکن بلکه با خود وی نیز ندارم، خواهش  می‌کنم دوستان دست از این گونه حاشیه سازی ها برای باشگاه نفت و شخص احمد ابراهیمی بردارند.

مدیر اجرایی باشگاه نفت ادامه داد: خوشبختانه باشگاه نفت از زمان حضور در لیگ برتر و پس از آن در قرارداد بستن با بازیکنان ساز و کار مشخصی دارد و مطمئن باشید ضوابط برای باشگاه‌ ما در اولویت است و نفتی‌ها اهل هیچ گونه رابطه بازی نیستند.

ابراهیمی در پایان اظهار کرد: دلیل جذب این بازیکن فنی بوده و کادر فنی نفت براساس توانایی فنی بازیکنان اقدام به یارگیری می‌کند.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


برچسب ها: نفت ، فوتبال ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار