ایوبی: سایپا بین سه تیم نخست لیگ قرار می‌گیرد

مدافع تیم فوتبال سایپا تهران گفت: با توجه به انگیزه بازیکنان و برنامه‌های کادر فنی سایپا در پایان فصل بین سه تیم نخست لیگ قرار می‌گیرد.

 مجید ایوبی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص وضعیت تیم فوتبال سایپا پس از پیروزی مقابل ملوان انزلی اظهار کرد: خوشبختانه پیروزی خوبی مقابل ملوان به دست آوردیم و سه امتیاز این دیدار می‌تواند در ادامه لیگ به سایپا کمک کند.
 
وی افزود: شرایط زمین اجازه انجام فوتبال زیبا را از دو تیم گرفت در نیمه اول ملوان فشار زیادی به سایپا وارد کرد اما خوشبختانه در نیمه دوم ورق بازی برگشت و تیم ما حاکم توپ و میدان گردید.
 
 وی دلیل ضعف سایپا را در نیمه اول دیدار با ملوان‌ بیان کرد: دلیل اصلی این موضوع تعطیلی 20 روزه لیگ و دوری از بازیکنان از شرایط مسابقه بود این مسئله ناهماهنگی بازیکنان را در نیمه اول به دنبال داشت.
 
 ایوبی در خصوص غیبت جواد نکونام و تاثیر آن در نمایش سایپا اظهار کرد: جواد نکونام بازیکن بزرگی است که برای کمک به سایپا در فصل جاری به تیم ما آمده است اما بازیکن جایگزین وی نیز در بازی با ملوان عملکرد خوبی داشت.
 
مدافع تیم فوتبال سایپا درباره فراز و نشیب این تیم در نتیجه گیری گفت: در چند بازی به دلیل بدشانسی نتیجه بازی را از دست دادیم اما سعی دادیم تا پایان نیم فصل در بین سه تیم نخست قرار گرفته و با جذب چند بازیکن در نقل و انتقالات فصل لیگ برتر برای کسب سهمیه آسیا و در صورت امکان قهرمانی لیگ برتر  تلاش کنیم.
 
 ایوبی در پایان اشاره کرد: در چند سال اخیر سایپا  در رتبه‌های میانی لیگ جای گرفته است اما شک نکنید با انگیزه بازیکنان و برنامه‌های کادر فنی در پایان لیگ پانزدهم یکی از رتبه‌های اول تا سوم جدول را کسب می‌کنیم.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار