جلالی: سخت ترین قسمت کار سایپا تطبیق شرایط ذهنی بازیکنان با مسابقات است

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: با توجه به تعطیلی مداوم لیگ برتر مشکل‌ترین بخش کار تیم سایپا تطبیق شرایط ذهنی بازیکنان با روند مسابقات است.

جلالی: سخت ترین قسمت کار سایپا تطبیق شرایط ذهنی بازیکنان با مسابقات است

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان مجید جلالی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های سایپا و ملوان اظهار داشت: شاید سخت‌ترین قسمت کار بازیکنان و کادر فنی سایپا با توجه به تعطیلات مداوم لیگ برتر تطبیق دادن وضعیت ذهنی بازیکنان با شرایط مسابقات باشد. هر رقابتی شرایط ذهنی خاصی می‌طلبد و تعطیلات پیاپی لیگ برتر  به دلیل برگزاری اردوهای تیم ملی تمرکز ما را به هم می‌ریزد.

وی افزود:‌ این بازی برای هر دو تیم سخت و حساس است سعی می‌کنیم با توجه به این  موضوع شرایط تیم را در حد ایده آل حفظ کرده و در این بازی با سربلندی از زمین خارج شویم. جدول لیگ بهگونه‌ای است که تیم‌ها با یک بازی می‌توانند بین رتبه دوم و دهم جدول جا به جا شوند.

جلالی در خصوص غایبان تیم سایپا مقابل ملوان گفت: مهدی ترابی را به دلیل مصدومیت در بازی مقابل گوام در اختیار نداریم و جواد نکونام نیز به دلیل محرومیت نمی‌تواند سایپا را همراهی کند البته باید به یک موضوع جالب در این  جا اشاره کنم متاسفانه کمیته انضباطی مسعود ابراهیم زاده را به دلیل بدهکار بودن به مدیر برنامه‌هایش حدود سه هفته از همراهی سایپا محروم کرده است.

امیدوارم فدراسیون و سازمان لیگ به این سوال پاسخ دهند که  چگونه با توجه به طلبکار بودن بیشتر بازیکنان و مربیان لیگ از باشگاهها به شکایت آ‌نها ترتیب اثر چندانی داده نمی‌شود اما اگر بازیکنی به مدیر برنامه‌هایش بدهکار باشد بلافاصله او را محروم می‌کنند در حالی که آن بازیکن با باشگاه قرار داد بسته و محرومیت وی به ضرر باشگاه است.

سرمربی تیم سایپا در خصوص اینکه چرا با توجه به نتایج مناسبی که در بیشتر باشگاه‌های تحت هدایت خود کسب می‌کند باز هم معرض اخراج از این تیم قرار می‌گیرد گفت: به هر حال یک روز و در فرصتی مناسب از طریق واکاوی واقع بینانه این داستان دلایل چنین تصمیماتی را بازگو می‌کند.

جلالی در مورد مصدومیت مهدی ترابی در بازی تیم ملی گفت: شما فکر می‌کنید چرا کی روش بیست روز قبل از بازی تیم ملی مقابل گوام بازیکنان را به اردو می‌برد وی در این مدت روی ذهنیت بازیکنان کار می‌کند اما ما یک روز قبل از مسابقه بازیکن خود را از تیم ملی تحویل می‌گیریم. انتظار داریم حداقل یک هفته بین بازی ملی و باشگاهی فاصله باشد تا در این مدت تفکر بازیکنان برای بازی باشگاهی شکل گیرد.

تیم ملی فرانسه در سال 1998 قهرمان جهان شد سه بازیکن آن تیم عضو باشگاه آرسنال بودند آرسن ونگر در گفتگوهای خود بارها اشاره کرد که باید فضای روحی روانی بازیکنان برای بازی در تیم ملی و باشگاه باهم تفاوت داشته باشد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

برچسب ها: جلالی ، فوتبال ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار