جوان ترین بازیکن تیم فوتبال سایپا گفت: درخشش مهدی ترابی در ترکیب تیم ملی به انگیزه ای مضاعف برای سایر بازیکنان جوان سایپا تبدیل شده است.

محمد سلطانی مهر در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص وضعیت تیم فوتبال سایپا اظهار داشت: پس از برتری در بازی دوستانه مقابل راه آهن که بیشتر بازیکنان جوان تیم به میدان رفتند تمرینات خود را برای دیدار با ملوان در لیگ برتر ادامه می دهیم.
 
وی افزود: به سه امتیاز بازی با ملوان نیاز مبرمی داریم چرا که برد در این مسابقه سایپا را به صدر جدول نزدیک تر کرده و تیم ما را در جمع مدعیان لیگ قرار می دهد، کادر فنی آنالیز خوبی روی حریف انجام داده و از قدرت شاگردان حمید استیلی اطلاع داریم.
 
وی ادامه داد: تمام تمرکز ما برای گرفتن سهمیه در لیگ برتر است تا اهداف باشگاه سایپا در فصل جاری محقق شود، برای رسیدن به این هدف نیز باید تلاش و تمرین‌های ویژه‌ای انجام داده و به خدا توکل کنیم.
 
جوان ترین بازیکن سایپا درباره امید خود برای رسیدن به سطوح بالای فوتبال ملی بیان کرد: باشگاه سایپا از تیم‌های پیشتاز لیگ در استفاده از جوانان است و برای بازیکنانی که از تیم های پایه خود به رده بزرگسالان ملحق می شوند اهمیت زیادی قائل می شود نمونه آن هم مهدی ترابی است که با درخشش در ترکیب سایپا و رسیدن به تیم ملی به یکی از بازیکنان مورد اعتماد کارلوس کی روش تبدیل شده است پس از این که در نیم فصل دوم لیگ قبل در فهرست بازیکنان بزرگسال سایپا قرار گرفتم، کم کم خود را به سطح سایر بازیکنان از لحاظ بدنی نزدیک کرده و اکنون مجید جلالی تا حدود زیادی به من اعتماد دارد، به هر حال حضور ترابی در تیم ملی به سایر جوانان سایپا انگیزه داده است.
 
وی افزود: پیشتار بازی کردن من در ترکیب سایپا بستگی به نظر سرمربی دارد اما جلالی ثابت کرده در میدان دادن به جوانان ریسک پذیری بالایی دارد و هر بازیکن جوانی که در تمرینات خود را به سطح آمادگی مورد نظر برساند به راحتی در ترکیب قرار می گیرد، من نیز از همین دقایقی که برای بازی کردن در اختیارم قرار می گیرد، برای رسیدن به ترکیب اصلی تیم نهایت استفاده را خواهم کرد.
 
سلطانی مهر در خصوص نقش جواد نکونام و سایر بازیکنان باسابقه نارنجی پوشان در پیشرفت جوانان سایپا گفت: نکونام، صادقی و سایر بازیکنان با تجربه تیم در رشد جوانانی چون من، مهدی ترابی، باقر نیازی، علی شجاعی و ماهان رحمانی تاثیر به سزایی دارند و حضور آنها از لحاظ فنی و اخلاقی در تکامل جوان‌های سایپا اثرگذار می باشد، خوشبختانه تیم ما تلفیقی از جوان ها و باتجربه‌ها است، جواد نکونام به اندازه مجموع سن بازیکنان جوان سایپا برای تیم ملی بازی کرده و از تک تک دقایق این بازی ها تجربه دارد که این تجارب را به راحتی در تمرینات در اختیار ما قرار می دهد.
 
هافبک تیم سایپا درباره تمرین و تحصیل همزمان خود اظهار کرد: هر چند این موضوع تا حدی به برنامه‌های من خلل وارد می کند اما با هماهنگی بین این دو امر سعی می کنم هم در تحصیل و هم در فوتبال به بالاترین مدارج موفقیت دست یابم.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.