مدیرکل هواشناسی استان قزوین گفت: شهر آوج با چهار درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین شهر این استان از سوی ایستگاه‌های هواشناسی استان قزوین گزارش شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ آرش بهاروند ضمن پیش‌بینی وضعیت جوی استان قزوین در 48 ساعت آینده اظهار کرد: با توجه به نقشه‌ها و ماهواره‌های هواشناسی برای روزهای آتی آسمان این استان صاف تا قسمتی ابری پیش‌بینی می‌شود.

وی بیان کرد: با توجه به کاهش بارش‌ها و خروج سامانه بارشی از استان قزوین کاهش ابر در آسمان این استان همراه با وزش بادهای لحظه‌ای تند برای روزهای آینده گزارش می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان قزوین اضافه کرد: در روز گذشته گرم‌ترین شهر این استان شهر بویین زهرا با دمای 12 درجه سانتی‌گراد و شهر آوج با چهار درجه سانتی‌گراد زیر صفر، سردترین شهر استان قزوین از سوی ایستگاه‌های هواشناسی این استان گزارش شده است.

بهاروند تصریح کرد: دمای هوا در شهر قزوین طی 24 ساعت گذشته در سردترین ساعات صفر درجه سانتی‌گراد بوده و تنها در شهرهای تاکستان و معلم‌کلایه بارش باران گزارش شده که شهر تاکستان با بارش 1.5 میلی‌متر بیشترین بارش را داشته است.

این مسوول به پیش‌بینی وضع هوا در روزهای آینده اشاره کرد و گفت: برای روز دوشنبه آسمان استان قزوین صاف تا قسمتی ابری و در برخی مناطق وزش بادهای لحظه‌ای تند گزارش می‌شود.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.