رئیس کمیته اشتغال و کارآفرینی مجلس گفت: هر ارگانی در امور استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان کوتاهی کند؛ رسیدگی می‎کنیم و از متخلفان توضیح خواهیم خواست.

مهنعباس قائدرحمت در گفت‎وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه کمیسیون اجتماعی مطالبات قانونی همسران جانبازان که پیش از این به آنان پرداخت می‎شده و اکنون به هر دلیلی قطع شده است را پیگیری خواهد کرد، اظهارداشت: توضیحات این عزیزان را شنیده و مطالبات به حق آنان را رسیدگی خواهیم کرد.

رئیس کمیته اشتغال و کارآفرینی مجلس شورای اسلامی در رابطه با استخدام فرزندان جانبازان 25درصد به بالا و شهیدان نیز گفت: در مورد استخدام این عزیزان فقر قانونی وجود ندارد و 25 درصد از استخدام‌های کشور اختصاص به این خانواده‎ها دارد. اگر دستگاهی این موضوع  را درست انجام ندهد ما موظف به برخورد با آنان هستیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر بنیاد شهید و امور ایثارگران هم در استخدامی فرزندان این خانواده‎های معظم  کوتاهی کند و این خانواده‎ها موضوع را به ما منعکس کنند؛ رسیدگی می‎کنیم و از شرکت و ارگان‎های متخلف توضیح خواهیم خواست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۳ ۰۴ آذر ۱۳۹۴
سلام
من فرزند جانباز 25درصد هستم 4سال ویک ماهه در بنیاد شهید که متولی استخدام خانواده های شهدا وجانبازان است خدمت میکنم....من نیروی قرارداد انجام کارمعینم...فوق لیسانس مدیریت فناوری اطلاعات دارم....ولی هنوز تبدیل وضعیت به رسمی نشدم....2.5ساله بنیاد شهید میگه امسال یه ماه دیگه یک سال دیگه....قانون استخدام من هست ولی انجام نمیشه.....امثال من زیادن .....یکی پیگری کنه
آخرین اخبار