رئیس کمیته تحقیق و تفحص از بنیاد شهید معتقد است: باندهای مخوفی خارج از مجلس مانع به نتیجه رسیدن گزارش بنیاد شهید می‎شوند.

تعیین تکلیف گزارش تفحص از بنیاد شهید با حضور لاریجانی/امیر خجسته رئیس کمیته تحقیق و تفحص از بنیاد شهید در گفت‎وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه امروز به منظور تعیین و  تکلیف پرونده بنیاد شهید با لاریجانی رئیس مجلس جلسه‎ای را برگزار خواهیم کرد گفت: گزارش تحقیق و تفحص از بنیاد شهید قرار است امروز در جلسه کمیسیون اجتماعی تصویب شود تا در نهایت فردا سه شنبه در صحن مجلس قرائت شود.

نماینده همدان افزود: متاسفانه غیر از 5 نفر از نمایندگان که همیشه در جلسات کمیته تحقیق و تفحص از بنیاد شهید حضور داشتند دیگر نمایندگان تمایلی برای حضور در این نشست های از خود نشان ندادند.

رئیس  کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور تاکید کرد: از هیات رئیس مجلس انتظار داریم تا نسبت به بحث تحقیق و تفحص از بنیاد شهید قاطعانه وارد شده تا این موضوع به  نتیجه برسد.

وی با رد برخی سخنان مبنی بر فقدان مدارک لازم در گزارش بنیاد شهید نیز اظهار کرد: 30 هزار برگ مستند و 500 گزارش به تمامی اعضای کمیته تحقیق   و تفحص ارائه شد تا مورد مطالعه  قرار دهند.

رئیس کمیته تحقیق و تفحص از بنیاد شهید تصریح کرد: ما گزارش بسیار مختصری حدود 17 الی 18 صفحه ارائه کردیم تا مورد مطالعه قرار دهند. اما باز هم نمایندگان درخواست کردند که این گزارش را خلاصه‌تر کنیم.

خجسته با تاکید بر اینکه معتقدم پرونده بنیاد شهید از بیرون مجلس مدیریت می‌شود گفت: زور و تزویر، مفسدان اقتصادی و باندهای مخوفی از بیرون مجلس پشت این جریان هستند تا مانع به نتیجه رسیدن تحقیق و تفحص از بنیاد شهید شوند.

رئیس کمیسیون شوراها خاطر نشان کرد: ما تا پایان این تحقیق قاطعانه ایستاده ایم تا به نتیجه برسد اما جلسات ما تا کنون در این مورد به نتیجه نرسیده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار