در جریان برگزاری لیگ آینده سازان تنیس یکی از تیم‌ها از بروز تبانی در مسابقات شکایت کرد.

ادعای تبانی در لیگ آینده سازان تنیس

به گزارش خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان لیگ آینده سازان کشور در حالی امروز با برگزاری دیدار نهایی بین تیم‌های البرز گاز کیش و فولاد کویر اصفهان به اتمام خواهد رسید که این مسابقات با اتهام تبانی یکی از تیم‌ها روبه رو شد.

باشگاه البرز گاز کیش که صعود خود را قطعی کرده بود روز چهارشنبه در دیدار مقابل فولاد کویر اصفهان با نفرات ذخیره خود حاضر شد.

این اقدام از سوی باشگاه البرز گاز کیش این شایعات را بوجود آورد که شاید نتیجه این مسابقات خارج از زمین تنیس اتفاق افتاده باشد.

محسن خداپرست دبیر سازمان لیگ در این باره به خبرنگار ما گفت:پس از این مسابقه و شکست غیر منتظره البرز گاز کیش مقابل فولاد اصفهان، باشگاه تنیس استقلال در تماس با مسئولان فدراسیون شکایت خود را از این موضوع اعلام کرد و قرار است فردا مستندات خود را به فدراسیون اعلام کند.

وی ادامه داد: در قوانین تنیس آورده شده است هر تیم باید با حداکثر توان در مسابقات شرکت کندو اگر این موضوع درست باشد خیلی جدی با تیم‌های مورد اتهام برخورد خواهد شد و این باشگاه ها را از حضور در رقابتها محروم خواهیم کرد.

خداپرست در پایان خاطر نشان کرد: تنیس ورز اخلاق مدارانه ای است و کارهای غیر اخلاقی در این ورزش هیچ جایی ندارد به طور حتم با تبانی در هر سطحی باید برخورد شود تا از فساد در این رشته جلوگیری کنیم.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

برچسب ها: تنیس ، خداپرست ، فدراسیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار