قهرمانان رقابت های رنکینگ بدمینتون بانوان رده سنی بزرگسالان در قسمت یکنفره و دونفره مشخص شدند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛فینال رقابت های رنکینگ بدمینتون بانوان رده سنی بزرگسالان یادواره شهیده " طاهره هاشمی انجیلی " امروز شنبه 30 آبان ماه جاری در سالن بدمینتون شهرستان شاهرود برگزار شد و قهرمانان این دوره از رقابت ها در قسمت یکنفره و دونفره مشخص شدند.

در این پیکارها در قسمت یکنفره صحابه فرد از تهران با نتیجه 2 بر صفر در مقابل سارا دلاوری از تهران به برتری دست یافت و قهرمان دومین مرحله رقابت های رنکینگ بانوان بزرگسال کشور شد.
سارا دلاوری از تهران به مقام دوم دست یافت.
یسری بیگی از اصفهان و الناز فیض منش از سمنان سوم مشترک شدند.
در قسمت دونفره نیز تیم دونفره نگار ناسوتی و سارا کیوان از فارس توانستند تیم صفورا زمانلو (سمنان) و زینب عبدالکریمی ( تهران) را با نتیجه 2 بر صفر شکست داده و به مقام قهرمانی دومین مرحله رقابت های رنکینگ بانوان بزرگسال کشور دست یابند.
تیم صفورا زمانلو (سمنان) و زینب عبدالکریمی ( تهران) دوم شدند.
تیم مریم ذوالحیات و سارا مقدم از توابع تهران و تیم آزاده طرازی و ساناز تقوی از خراسان رضوی به مقام سوم مشترک دست یافتند.
لازم به ذکر است که این رقابت ها با حضور فریبا مددی نایب رئیس بانوان فدراسیون بدمینتون ، دکتر رضوانی رئیس هیئت بدمینتون شهرستان شاهرود و چند تن از مسئولان هیئت بدمینتون این شهرستان برگزار گردید.
دومین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون بانوان بزرگسال کشور با شرکت 26 بدمینتون باز در قسمت یکنفره و 22 بدمینتون باز در قسمت دونفره از 10 استان کشور برگزار شد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار