ئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج وابسته به بودجه دولت نیست و اگر بخواهد وابسته باشد، حتی ده درصد کارهای امروزش را نمی‌تواند انجام دهد.

بسیج وابسته به بودجه دولتی نست/ با باج دادن به آمریکا سرمایه‌ای وارد کشور نمی‌شودبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در دومین همایش مالک اشتر که در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، گفت: واردات سرمایه و فناوری خیانت به کشور است.

وی ادامه داد: بسیج وابسته به بودجه دولت نیست و اگر بخواهد وابسته باشد حتی ده درصد کارهای امروزش را نمی‌تواند انجام دهد. ما تلاش کردیم تا بیشتر ظرفیت‌ها را به پایگاه‌ها سوق دهیم. امروز شما بسیجیان دژهای استوار انقلاب اسلامی در مقابل تهاجم سیاسی، فرهنگی و اقتصادی دشمن هستید. کارهایی که شما در مقابل تهاجم فرهنگی و اقتصادی کردید افتخارآفرین است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: امروز نفوذ مهمترین مسئله است. دشمن می‌خواهد اینطور القا کند که بهبود وضع معیشت و رفاه و فناوری در گرو بهبودی رابطه با آمریکاست و این دروغی بسیار بزرگ است.

سردار نقدی تصریح کرد:  ما 50  سال دوست صمیمی آمریکا بودیم و اکثر مردم بی‌سواد بودند و آنها 6 میلیون بشکه نفت از ما می‌بردند. امروز 30 سال است که با آنها می‌جنگیم و ماهواره و موشک پرتاب می‌کنیم. این همان کشوری است که از بنگلادش برایش پزشک می‌آمد و امروز از 53 کشور برای درمان می‌آیند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطر نشان کرد: اقتصاد و سرمایه فرمول اقتصادی دارد و نه سیاسی و با باج دادن به آمریکا سرمایه داخل ایران نمی‌آید.

فرمانده سازمان بسیج مستضعفین در پایان اظهار داشت: دانشگاه‌های بسیج در 14 رشته تأسیس خواهد شد.

انتهای پیام/


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
United States of America
ناشناس
۱۲:۴۱ ۳۰ آبان ۱۳۹۴
وارد کردن سرمایه خیانت به کشور است احتملا منظورتون خارج کردن سرمایه مد نظرتون باشه فناوری نو هم وارد بشه که خوب اونم فناوری مادر شاید منظور کالا بود اقا منظوراون قشنگ بزنید ادم اشتباه برداشت میکنه
آخرین اخبار