مدیر تیم‌های ملی والیبال ایران گفت: رییس و دبیر فدراسیون والیبال خارج از کشور هستند و من هم مذاکره‌ای با فرهاد ظریف مبنی بر بازگشتش نداشتم.

امیرحسین منظمی، در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، ضمن رد خبری مبنی بر درخواست مسئولان فدراسیون والیبال ایران با فرهاد ظریف، لیبرو سابق تیم ملی والیبال ایران، گفت: این موضوع صحت ندارد. هرچند من این روزها در حال رصد کردن بازیکنان هستم اما مذاکره با درخواستی با فرهاد ظریف نداشتم.

وی ادامه داد: محدرضا داورزنی رییس فدراسیون و محمود افشاردوست، دبیر فدراسیون هم چند روزی است خارج از کشور هستند و بعید می‌دانم صحبتی با بازیکنان داشته باشند.

منظمی افزود: وقتی هنوز رائول لوزانو به ایران نیامده است ما نمی‌توانیم با بازیکنی مذاکره کنیم و من این خبر را تکذیب می‌کنم.

این در حالی است که چند روز قبل اخباری منتشر شده است که در آن خبر از درخواست فدراسیون برای بازگشت فرهاد ظریف به تیم ملی و عدم موافقت فرهاد ظریف داده شده است. 

فرهاد ظریف، لیبرو با سابقه تیم ملی والیبال ایران به دلیل بروز برخی مشکلات با اسلوبودان کواچ در مسابقات لیگ جهانی 2015 از تیم ملی کنار گذاشته شد. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار