هنر‌دوستان و دانشجویانی به بهانه حجم‌ها ومجسمه‌های پر از خلاقیت دور هم جمع شوند.

هانیه حاجی میرزا دبیر نمایشگاه سالانه انجمن علمی مجسمه‌سازان دانشگاه تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص این نمایشگاه که در حال حاضر در خانه هنرمندان برقرار است، گفت: امسال تلاش کردیم تا آثار قوی‌تری را در مجموعه‌یمان به نمایش بگذاریم. همچنین تعداد کار‌ها هم این بار بیشتر از دوره قبل است و آثار از تنوع، ساختار و خلاقیت‌های بیشتری بهره‌مند هستند، علاوه بر این استفاده نوین از نور و ویدئو آرت هم از دیگر ویژگی‌های این دور از نمایشگاه است.

وی افزود: ذات این نمایشگاه دانشجویی است و هر ساله افراد جدیدی به آن اضافه می‌شوند که این جزو محاسن برگزاری چنین برنامه‌ای است، چرا که گروه‌های مختلف دانشجویان از هر ترمی با هم همراه می‌شوند و نمایشگاهی را برگزار می‌کنند که تنوع و جدیت خوبی را دارد.

حاجی میرزا اضافه کرد: امسال که دوره چهارم این نمایشگاه برگزار می‌شود، سعی ما بر این است که برای بالا رفتن کیفیت کار‌ها زود‌تر هنرمندان و علاقه‌مندان شروع به کار کنند، برای همین در این دوره زودتر فراخوان‌ها را اعلام کردیم تا فرصت بیشتری برای هنروران مهیا باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آثار این مجموعه برای ایجاد انگیزه بیشتر در هنرمندان از قیمت 300 تا 3 میلیون تومان برای فروش گذاشته شده‌اند و علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه به خانه هنرمندان مراجعه کنند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار