بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: بازی خوبی را از هر 2 تیم شاهد بودیم و می توانستیم با پنج گل گسترش فولاد را شکست دهیم.

 رحیم زهیوی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: خدا رو شکر توانستیم این دیدار را با پیروزی پشت سر بگذاریم و صدر نشین شویم. دیدار سختی مقابل گسترش فولاد تبریز داشتیم و با هدف پیروزی گام به این مسابقه نهادیم.
 
وی افزود: می توانستیم با استفاده از موقعیت هایمان چهار یا پنج گل را به این تیم بزنیم ، اما با بی دقتی و کم توجهی نتوانستیم این نتیجه را رقم بزنیم و  تنها با یک گل در مصاف  با این تیم پیروز شدیم.
 
زهیوی درباره شرایط گسترش فولاد اظهار کرد: شاگردان کمالوند بازی خوبی را از خود ارائه دادند و می توانند در پایان فصل به عنوان خوبی دست یابند. اما این تیم در قسمت هجومی با مشکل روبرو است و نمی تواند روی دروازه حریفان خطرساز ظاهر شوند.
 
مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره ضربه پنالتی افزود: به طور قطع اعلام ضربه پنالتی درست بود و حتی داور این دیدار می توانست به نصرتی کارت قرمز دهد. محمد نصرتی بزرگتر از من است ، اما وی خطاهای خطرناکی را روی من و دیگر بازیکنان انجام داد و می توانست داور او را از زمین مسابقه اخراج کند.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.