مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان به تشریح شرایط فعلی و برنامه‌های این تیم در آینده پرداخت.

پورموسوی: بازیکنی از استقلال جدا نمی‌شود

سید اکبر پورموسوی مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره وضعیت این تیم در آستانه هفته دوازدهم لیگ برتر گفت: خوشبختانه در تعطیلات اخیر اردوی خوبی در کشور امارات برگزار کردیم و بازیکنان با بازیابی آمادگی جسمی و روحی خود، در شرایط بازی قرار گرفته ،پس از اتمام اردو هم در شهر اهواز به تمرینات ادامه دادیم و امیدواریم بتوانیم روز خوب خود را در لیگ ادامه دهیم.

وی درباره دیدار فردای تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: گسترش فولاد تیم خوبی است و ما نحوه بازی این تیم در دیدارهای خارج از خانه را به خوبی آنالیز کردیم. می‌دانیم که فردا درمقابل یک تیم دونده به میدان خواهیم رفت.

همه تلاش ما کسب 3امتیاز این بازی است و پیش بینی می‌کنیم شاهد یک بازی جذاب باشیم؛ چراکه تیم ما درخانه نتایج خوبی گرفته و گسترش هم در دیدار‌های خارج از خانه، تیم خوبی نشان داده است.

وی همچنین درباره غایبان تیمش در بازی فردا گفت: هادی حنیفر به دلیل مصدومیت و موسی کولیبالی به علت محرومیت ما را در مقابل گسترش همراهی نخواهد کرد.

مربی آبی‌های خوزستان درباره شانس این تیم برای قهرمانی نیم فصل افزود: تمام تمرکز ما روی هدف گزاری ابتدای فصل است. مهم ترین هدف ما این بوده که به همراه یک تیم جوان و بومی جایگاه بهتری نسبت له فصل‌های گذشته به دست بیاوریم.

خوشبختانه تا به اینجا جزء تیم های بالای جدول بوده‌ایم و با تلاش دو چندان این رتبه را حفظ خواهیم کرد. البته نمی‌خواهیم با صحبت از مسائلی مثل قهرمانی نیم فصل، فشار بیش از حد روی بازیکنان ایجاد کنیم.

پور موسوی در ارتباط با تعطیلات لیگ تصریح کرد: ما هم مثل بقیه تیم‌ها از این تعطیلی‌ها ناراضی هستیم. پس از گذشت حدود 6ماه، در ماه دی به نیم فصل می‌رسیم که این اتفاق خوبی نیست.

تعطیلات طولانی و مکرر باعث مشکلات فراوانی مثل مصدومیت ما می‌شود و فشار جسمی و روحی و فشار زیادی روی بازیکنان می‌آورد و همه این عوامل منجر به افت کیفیت بازی‌های لیگ می‌شود. البته متأسفانه کسی به حرف ما گوش نمی‌دهد.

وی درباره تغییرات احتمالی تیم استقلال خوزستان در نیم فصل خاطرنشان کرد: ما از مجموعه تیم راضی هستیم و تا به اینجا روند خوبی داشتیم. تنها در مرکز زمین نیاز به یک بازیکن با تجربه داریم که در کنار جوانانمان تیم را کامل کنند.

ضمناً با توجه به ‌رضایتی که همه از شرایط تیم دارند، گمان نمی‌کنم ‌بازیکنی در نیم فصل تیم ما را ترک کند هرچند تصمیم گیری نهایی در این مورد بر عهده کادر مدیریتی باشگاه است.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار