بازیکن تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز گفت: من ماه دی خدمتم به پایان می‌رسد، سوال نکنید کجا بازی می‌کنم چون جواب نمی‌د‌هم و بازیکن آزاد هستم.

علی حمودی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص شرایط تیم فوتبال تراکتور سازی اظهار کرد: باید عنوان کنم که شرایط خوبی بر تیم حاکم بوده پس از استراحت تمرینات خود را پی گیری کردیم یک بازی هم انجام دادیم که هدف دور نشدن تیم از شرایط مسابقه بوده است.

وی در ادامه افزود: با توجه به برد در جام حذفی مقابل سایپا، تیم ما آماده است که در رقابت‌های لیگ برتر ناکامی‌های اخیر را به فراموشی بگذارد.

حمودی با اشاره به بازی با سیاه جامگان تصریح کرد:  بدون شک سیاه جامگان تیم خوب و تکنیکی است و برای برد به تبریز می‌آید شرایط خوبی داشته و پتانسیل برد را نیز دارد.

بازیکن تیم فوتبال تراکتور سازی گفت: ما نیز تیم بزرگی هستیم و در واقع تراکتور تیم بزرگی  است و برای برد و کسب هر سه امتیاز بازی به میدان می‌آید.

وی در مورد جام حذفی نیز اشاره کرد: جام حذفی ساده‌ترین راه برای رسیدن به جام بوده و جام معتبری است ما با 4 بازی می‌توانیم به آسیا راه پیدا کنیم.

حمودی در مورد پیش بینی نتیجه سیاه جامگان تصریح کرد: سخت است نتیجه‌ای را پیش بینی کرد هر تیمی که مقابل ما به میدان می‌آید انگیزه فراوانی دارد پس نمی‌توان پیش بینی کرد اما برای برد و به هدف برد به میدان خواهیم رفت.

بازیکن تیم تراکتور سازی در خصوص اینکه چه زمانی خدمت سربازی‌اش به اتمام می‌رسد بیان کرد: من اکنون سرباز تراکتور سازی هستم و سوال نکنید که در چه تیمی بازی می‌کنید که جواب نمی‌دهم فقط پس از اتمام خدمت بازیکن آزاد هستم.

وی در مورد بازی تیم ملی فوتبال کشورمان با گوام اضافه کرد: واقعا با این بازی که انجام شد تفاوت فوتبال ما با گوام مشخص شد در واقع گوامی‌ها در حد و اندازه فوتبال ما نیستند.

حمودی در ادامه در خصوص بازی تدارکاتی تیمش مقابل عقاب تبریز افزود: نیاز بود  ما چنین بازی انجام بدیم زیرا باید تیم در شرایط مسابقه باقی می‌ماند و به نظر من این بازی بسیار کمک کرد.

وی در پایان یاد آور شد: امیدوارم که تراکتور سازی بتواند در سه جام همیشه موفق باشد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار