وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در جریان بازدید از حوزه سلامت شهرستان شازند از صاحبان صنایع استان مرکزی خواست به حوزه سلامت کمک کنند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که به همراه استاندار استان مرکزی، نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی، رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی و دیگر مسئولین از حوزه سلامت شهرستان شازند بازدید می کرد از صاحبان صنایع خواست به حوزه سلامت استان مرکزی کمک کنند. 

در جریان این بازدید دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی از مرکز بهداشتی درمانی شبانه روزی شماره یک شازند، محل احداث دانشکده پرستاری و بیمارستان تامین اجتماعی این شهرستان دیدن کرد.

دکتر هاشمی در این بازدید با اشاره به فقر زیرساخت های درمانی در استان مرکزی، گفت: دولت و وزارت بهداشت در راستای حمایت از حوزه سلامت در استان مرکزی گام های موثری برداشته است، ولی برای جبران کمبودها کمک های دولتی کافی نیست و صنایع و کارخانجات استان نیز باید در این زمینه وارد عمل شوند.

شایان ذکر است وزیر بهداشت در جریان بازدید از بیمارستان 96 تختخوابی شهرستان شازند ضمن گفتگو با بیماران و پرستاران با اهدا گل از آنان دلجویی کرد.

گفتنی است بیمارستان تامین اجتماعی 96 تختخوابی شازند جزو بیمارستان های غیر دانشگاهی است که برنامه تحول نظام سلامت در آن اجرا شده است. 

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ب
برچسب ها: اراک ، شازند ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.