به مناسبت هفته کتاب از پنجشنبه 28 آبان ماه، کتاب‌فروشی انتشارات افراز با عنوان «کتاب‌فروشی تخصصی هنر و ادبیات افراز» بازگشایی می‌شود و کتاب‌خوان الکترونیک وب‌سایت انتشارات افراز راه‌اندازی می‌شود.

به‌ گزارش خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی انتشارات افراز؛ «کتاب‌فروشی تخصصی هنر و ادبیات افراز» که نخستین بار در سال 1389 افتتاح شده بود، پس از یک دوره کوتاه تعطیل شد. اکنون با گذشت 4 سال از توقف فعالیت، روز پنجشنبه 28 آبان ماه با حضور جمعی از هنرمندان و اهالی ادب بازگشایی خواهد شد.

کتاب‌خوان الکترونیک وب‌سایت انتشارات افراز، نسخه‌ای اختصاصی برای دریافت و مطالعه کتاب‌های الکترونیک این انتشارات است که در آدرس ebook.afrazbook.com قابل دسترسی است.

در پی فراخوان احمد مسجدجامعی عضو شورای شهرتهران برای حضور مردم در کتاب‌فروشی‌های کشور و خرید کتاب، روز پنجشنبه 28 آبان 1394، به روز کتاب‌‌گردی نام‌گذاری شده است.

بر اساس این گزارش کلیه کتاب‌ها در کتاب‌فروشی افراز با تخفیف 20 درصد و در روزهای بعد به مدت 10 روز با 10 درصد تخفیف ارائه خواهند شد.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده کتاب‌فروشی تخصصی هنر و ادبیات افراز هر هفته برگزارکننده نشست‌های ادبی و نمایشنامه‌خوانی خواهد بود که جزئیات آن متعاقباً اعلام خواهد شد. 

کتاب‌فروشی تخصصی هنر و ادبیات افراز در خیابان انقلاب، خیابان دانشگاه، پاساژ دانشگاه، طبقه منهای یک واقع است.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.