هیولاهای کمپانی یونیورسال دوباره به عرصه سینما باز می‌گردند.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورایتی؛ در حالی که کمپانی‌های دیگر فیلم‌سازی به دنبال خلق قهرمانانی برا ساس کتاب‌های کلاسیک و رمان‌های گرافیکی هستند، کمپانی یونیورسال قصد دارد فیلم‌های هیولایی خود را دوباره احیا کند به همین منظور این کمپانی از الکس کورتزمن (نویسنده تبدیل شوندگان) و کریس مورگان (نویسنده سریع و خشمگین 7) خواسته تا به هیولاهای مشهور این استودیو در دوره طلایی هالیوود جان دوباره‌ای ببخشند.
 
قرار است این تیم دو نفره داستان‌هایی را خلق کنند که در آن شخصیت‌هایی همچون «فرانکشتاین»، «مرد گرگ‌نما» و «دراکولا» با یکدیگر مرتبط باشند.
 
کمپانی یونیورسال تصمیم دارد تا هر سال یک فیلم جدید در ژانر هیولاها عرضه کند. نخستین فیلم قرار است بر اساس شخصیت «مومیایی» ساخته شود که فیلمبرداری آن از اوایل سال 2016 میلادی آغاز می‌شود.
 
گروه‌های 10 نفره از نویسندگان و طراحان نیز در حال بررسی و خلق ویژگی‌های ظاهری این هیولا هستند. مورگان معتقد است که سینما از وجود قوی‌ترین، ‌سریع‌ترین و باهوش‌ترین انسان‌ها اشباع‌شده و مخاطبان به دنبال هیولاهایی هستند که در واقع نمادی از جنبه‌های روحی خود آنها باشند.
 
برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.