لوک بسون، کارگردان فرانسوی که علاقه ی خاصی به قراردادن قهرمانان زن در فیلم های اکشن دارد، برای فیلم بعدی اش اسکارلت جوهانسون را انتخاب کرد

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ لوک بسون، کارگردان فرانسوی که علاقه ی خاصی به قراردادن قهرمانان زن در فیلم های اکشن دارد، برای فیلم بعدی اش اسکارلت جوهانسون را انتخاب کرده  که چند وقتی است در سری فیلم های استودیوی مارول نقش بلک ویدو را بازی می کند. فیلم بسون تریلری اکشن به نام لوسی است که کمپانی یونیور سال پخش جهانی آن را خریداری کرده است.
فیلمنامه را بسون نوشته و متن روی زنی به نام لوسی تمرکز دارد که به زور  به حمل  کننده ی مواد مخدر تبدیل می شود. اما طی حادثه ای مواد وارد سیستم  بدن اش می شود و او را به ماشینی پرقدرت برای مبارزه تبدیل می کند. بعد از این حادثه ، این زن متوجه می شود که می تواند به سادگی اطلاعات جدید را وارد ذهن اش کند، با قدرت ذهنی اش قادر است اشیاء را حرکت بدهد و دیگر درد یا ناخوشی هایی از این دست را هم حس نمی کند. بسون فیلم را به همراه کریستوف لمبرت تهیه می کند. کمپانی بسون با عنوان یوروپاکور به لطف  موفقیت تجاری سری فیلم های ربوده شده  وضعیت اقتصاد خوبی دارد و توانسته واحد تولید فیلم های انگلیسی زبان اش را گسترش بدهد.
طبق آمار اعلام شده این کمپانی که دفتر اصلی اش در پاریس است در سال گذشته میلادی 61درصد افزایش درآمد داشه است. بسون با ساخت لوسی به حال و هوای فیلم های دهه ی نودش بر میگردد ، روزهایی که آثاری مثل نیکیتا یا ژاندارک را می ساخت. او به تازگی کار ساخت درام مافیایی مالاویتا را با حضور رابرت دونیرو ، میشل فایفر و تامی لی جونز تمام کرده و فیلم قرار است در سال 2013اکران شود.
جوهانسن هم با امضای قرارداد برای بازی در فیلم لوسی به حضور قدرتمندش در فیلمهای اکشن ادامه می دهد. او  پیش از این در فیلم های مرد آهنی 2 ( 2010) و انتقام جویان ( 2012) نقش بلک ویدو را بازی کرده و کار بازی در فیلم لوسی را بعد از اتمام فیلمبرداری کاپیتان آمریکا : سرباز زمستان ،‌که در حال حاضر در جریان است ، شروع می کند./ص

منبع: ماهنامه دنياي تصوير

برچسب ها: کارگردان ، قهرمان ، اکشن ، فیلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.