آثار تاریخی پنج استان کشور با هماهنگی انجمن بچه‌های شهر باربد جهرم از دخانیات با شعار مبارزه با دخانیات و ترویج فرهنگ پاک‌سازی محیط‌زیست پاک‌سازی می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مازیار الطافی دبیر انجمن بچه‌های شهر باربد از پاک سازی آثار پاستانی و تاریخی پنج استان کشور از دخانیات با هماهنگی این انجمن خبر داد و گفت: این استان‌ها فارس، تهران، البرز، اهواز و کرمانشاه هستند.

وی با بیان اینکه این انجمن تنها انجمن فعال در حوزه میراث فرهنگی در جهرم است، افزود: در جهرم غار سنگ اشکن و قدمگاه که از آثار سرشناس این شهرستان است توسط این انجمن پاک‌سازی می‌شود.

الطافی با اشاره به اینکه شعار این برنامه‌ها مبارزه با دخانیات و ترویج فرهنگ پاک‌سازی محیط‌زیست است، خاطرنشان کرد: این امر 9 صبح جمعه 29 آبان ماه انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: انتشار نشریه الکترونیکی بهارنارنج اولین نشریه میراث فرهنگی شهرستان، اهدا کیسه‌های زباله در روز 13 فروردین به مردم، برگزاری نمایشگاه میراث جهرم، چاپ بروشور ویژه مسافران نوروزی این شهرستان، کاشت بذر بادام‌کوهی در 3 هکتار از جمله بخشی اقدامات این انجمن مردم‌نهاد در امسال است.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.