طرح بيابان‌زدايي ۱۰ هزارهكتارازكانون بحراني زمين‌هاي شرق اصفهان باشروع عمليات كشت نهال درهزارهكتارازعرصه هاي منابع طبيعي آغازشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، استاندار اصفهان در مراسم افتتاح طرح عظيم بيابان‌زدايي شرق اصفهان گفت: مشكلات حوضه ي آبريز زاينده رود، آلودگي هوا، پديده گرد وغبار و .. به عنوان مشكلات زيست محيطي اصفهان شناخته مي شود كه بايد حل مي شد.

زرگرپورافزود: با تلاش هاي صورت گرفته در اين مدت، بر اساس گزارش رئيس سازمان محيط زيست كشور، موفق ترين طرح مقابله با آلودگي هوا در استان اصفهان صورت پذيرفت كه در مقایسه با سال ۹۲، ۱۰۰ روز به هواي سالم اصفهان اضافه شده است و پس از سالم كردن هوا مأموريت پاك كردن هوا را خواهيم داشت.

وی اعلام كرد: امروز با قاطعيت اعلام مي كنم كه اولويت اول مديريت استان مقابله با پديده ي گرد و غبار است و اگر امروز به آن پرداخته نشود در آينده كسي سستي ما را نمي پذيرد و آيندگان ما را مواخذه خواهند كرد.

استاندار اصفهان با تاكيد بر اينكه بايد در دو سال ۱۰ هزار هكتار از خاك اين منطقه تثبيت شود، اظهارداشت: ‌با روند عادي اين كار شدني نيست و براي اقدام به پروژه بيابان‌زدايي هيچ راهي جز به كارگيري نيروهاي بسيجي و جهادي نداريم و به همين جهت اين كار را به نيروهاي بسيج سازندگي نيروي مقاومت سپاه صاحب الزمان واگذار كرديم

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.