مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: امسال 229 حلقه دانش‌آموزی و محلات با حضور 5 هزار و 79 نفر در مناطق محروم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛سرهنگ شهرام صادقی با بیان اینکه دانش‌آموزان همدانی در قالب اردوهای 10 روزه هجرت3 به مرمت و بهسازی مدرسه پرداختند؛ افزود: یک هزار و 760 دانش‌آموز در قالب 76 گروه به مدارس استان اعزام شدند که بازخوردهای بسیار مناسبی از حضور این گروه‌ها در مدارس وجود داشت

وی به فعالیت جامعه پزشکان در مناطق محروم و اردوهای جهادی اشاره کرد و گفت: 35 پزشک در مناطق محروم نیز به ویزیت رایگان پرداختند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان به حضور گروه‌های جهادی مهمان در استان اشاره کرد و اظهار داشت: استان همدان پذیرای چهار گروه جهادی بود و در این زمینه گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران در روستای گل‌تپه به ارائه خدمات پزشکی پرداختند و گروه جهادی ظفر تهران نیز با حضور در روستاهای رزن خانه عالم را احداث کردند.

وی بیان داشت: کارکنان سازمان بسیح ورزش نیز در روستای جیحون‌آباد خانه  یک خانه برای نیازمندان را برعهده گرفتند و کارکنان سازمان بسیج اصناف دیوارکشی مسجد روستای نجفیه تویسرکان را به پایان رساندند.

صادقی به فعالیت بسیج سازندگی استان در زمینه محرومیت زدایی اشاره کرد و گفت: یکی از اهداف سازمان بسیج سازندگی محرومیت زدایی از مناطق محروم است که این امر به همت بخش فنی عمرانی پیگیری می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مرمت و بازسازی 6 مسجد، ساماندهی و بهسازی دو گلزار شهدا، احداث یک خانه عالم در شهرستان نیز از دیگر فعالیت‌های عمرانی بوده و چندین طرح نیز در حال برنامه‌ریزی است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ت


برچسب ها: همدان ، حضور ، دانش آموز ، اردو ، هجرت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.