مسوول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: با ورود سامانه بارشی بارش برف و باران و کولاک محورهای زنجان را فراگرفته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگارارن جوان از زنجان؛خوشکام با اشاره به بارش پراکنده برف و کولاک موضعی در محورهای زنجان – طارم گردنه ذاکر خانچای و بادامستان و زنجان – تهم -چورزق شاهد بارش برف سنگین و مه غلیظ بر این محورها هستیم.

خوشکام در ادامه از بارش پراکنده برف در محور ابهر – خدابنده ،محور سلطانیه – خدابنده گردنه دهجلال ،خدابنده – همدان خبر داد و افزود: به همراه داشتن زنجیر چرخ در این محورها الزامی است.

مسوول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به اینکه بارش باران نیز در همه محورهای استان زنجان مشاهده می‌شود،گفت: بارش باران موجب لغزندگی سطح جاده‌ها شده است.

خوشکام تاکید کرد: با توجه به ادامه بارش ها در محورهای زنجان از رانندگان خواست تا پیش از آغاز سفر از سلامت خودرو خود و سیستم گرمایشی آن اطمینان پیدا کنند

وی افزود: با توجه به ناپایداری وضعیت جوی هوا به همراه داشتن تجهیزات ایمنی و گرمایشی در محورهای کوهستانی از جمله نکاتی است که باید توسط رانندگان و مسافران برون شهری رعایت شود.

وی از مسافران خواست پیش از آغاز سفر از وضعیت محورهای استان زنجان اطلاع پیدا کنند و خاطر نشان کرد: تلفن گویای 141، تلفن 1816 و سامانه پیامکی 1000241141 پل ارتباطی مردم با مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان است.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: برف ، کولاک ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.