استاندار خراسان رضوی گفت : پاسخ نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به دشمنان و بدخواهان نظام کوبنده خواهد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی رضا رشیدیان در حاشیه برگزاری رزمایش محمد رسول الله (ص) 3 در تربت جام افزود: پیام رزمایش محمد رسول الله (ص) 3، صلح و امنیت برای دوستان و اعلام آمادگی جهت پاسخگویی به تهدیدهای احتمالی دشمنان است

وی ضمن قدردانی از هماهنگی مطلوب بین نیروهای حاضر در این رزمایش گفت: امروز اقتدار نیروهای مسلح در قالب نیروی زمینی و هوا نیروز ارتش، به نمایش گذاشته شد.

وی افزود:در این رزمایش، توان مدیریت نیرو از سوی فرماندهان و به کارگیری تجهیزات و ادوات نظامی از سوی افراد حاضر، بسیار مطلوب بود و نیروهای مسلح کشور در اوج آمادگی خود قرار دارند.

وی گفت: امنیت، یکی از نعمتهای مجهول خداوند است که باید قدردان آن باشیم و حفظ امنیت و لوازم آن از جمله مواردی است که همواره باید مورد توجه قرار داشته باشد.

سومین مرحله رزمایش دو روزه صحرایی، دفاعی و امنیتی محمد رسول الله (ص) دیروز با شرکت نیروهای زبده تیپ 177 پیاده، تیپ 38 زرهی تربت جام، یگانهای توپخانه، جنگال، عملیات روانی و پهپاد با پشتیبانی آتش سنگین جنگنده های نیروی هوایی و بالگردهای هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه عمومی رزمایش واقع در شهرستان تربت جام آغاز شد.

تربت جام در 167 کیلومتری جنوب شرق مشهد واقع است.

انتهای پیام/س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.