ساری؛

جلوگیری از نفوذ آمریکا رسالت همگانی

جلوگیری از نفوذ آمریکا رسالت همگانی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، امام جمعه دابودشت آمل در دیدار جمعی از فعالان فرهنگی دابودشت گفت: توجه به تذکرات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب مبنی بر رصد و جلوگیری از نفوذ آمریکا در کشور رسالتی همگانی است.

حجت الاسلام تقی زاده با بیان این که در شرایط کنونی در خندق فرهنگی قرار داریم، افزود: فرهنگ هر جامعه نتیجه جوشش و رویش های باطنی بر گرفته از ذوب ولایت شدن و پرورش استعدادهایی که در مکتب اهل بیت(ع) متبلور شده است.

به گفته امام جمعه دابودشت آمل فرهنگ توسط والدین به منصه ظهور و بروز می رسد که فرزندان بعدها با حضور در مکتب علم دینی اسلام ناب محمدی(ص) مسیر اصلی خود را پیدا می کنند تا بتوانند به تکامل برسند.

حجت الاسلام تقی زاده افزود: یکی از آسیب های امروز جامعه سایت های مجازی و تلفن های همراه هوشمند در خانواده ها است که اعضای خانواده با وجود این که در کنار یکدیگر هستند اما به دلیل غرق شدن در دنیای مجازی از یکدیگر دور می شوند.

وی یادآور شد: استفاده از تکنولوژی روز هر چند فوایدی دارد اما دارای معایب و زیان هایی از جمله کم حوصلگی و بیماری های عصبی است که یکی از اقدامات کارگروه شورای فرهنگ عمومی شناسایی آسیب های اجتماعی امروز جامعه و راه های پیشگیری و ارائه تدابیر و درمان آن است.

امام جمعه دابودشت آمل تصریح کرد: این کارگروه از اعضای دانشگاه ها، نهادهای امنیتی و ناجا می تواند آسیب های اجتماعی را شناسایی و راه های برون رفت از آسیب ها را در دستور کار شورای فرهنگ عمومی شهرستان قرار دهد.

حجت الاسلام تقی زاده با بیان این که فرهنگ اساس عزت و ذلت هر جامعه ای است، گفت: اگر فرهنگ در جامعه ای حاکم باشد همه چیز آن سرجایش قرار داشته و اگر فرهنگ جامعه ای دچار آسیب شود تمامی بخش های آن آسیب می بیند.

وی افزود: عمده ترین کار شورای فرهنگ عمومی کشور تبیین صحیح و کامل فرمایش ولی امر مسلمانان در همه زمان ها و در موضوعات متعدد و نیاز روز جامعه بوده و در این ایام نیز به فراوان بیان نفوذ دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب است.

وی با بیان این که توجه به تذکرات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب مبنی بر رصد و جلوگیری از نفوذ آمریکا در کشور رسالتی همگانی است، یادآور شد: روش نفوذ امپریالیسم غرب در 150 سال اخیر به گونه ‌ای بود که کشورهای شرق را مورد استثمار و استعمار خود قرار دهند.

وی تصریح کرد: تنها راه مقابله با نفوذ آمریکا عقیم سازی تهاجم فرهنگی به سبب تکیه بر فرهنگ ایرانی و اسلامی مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است که اگر جوانان و ملت ایران به مواضع دقیق رهبر خود توجه داشته و با جهان بینی اسلامی و ایرانی مبتنی بر اسلام رشد کنند راه نفوذ بسته می شود که همین امر تا به امروز فریاد آمریکا را درآورده است.


انتهای پیام/گ

برچسب ها: ساری ، آمریکا ، رسالت ، جلوگیری ، نفوذ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.