رئیس ستاد انتخاباتی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: بدون حساسیت نسبت به آمریکا زمینه نفوذ فراهم می‌شود.

محسن کوهکن در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در پاسخ به سوالی درباره نفوذ آمریکا در شرایط پسابرجام اظهار داشت: آمریکا از رسانه‌ها و فضای مجازی و همچنین با حضور غیر محسوس و با حمایت‌های مختلف زمینه نفوذ را فراهم می‌کند.

کوهکن با بیان اینکه کسانی که حساسیتی نسبت به آمریکا ندارند، زمینه نفوذ را فراهم می‌کنند، افزود: نفوذ سیاسی به یک عامل مستقیم نیاز دارد که فراهم کردن این عامل هم کار بسیار سختی است و دشمن نیز به راحتی نمی‌تواند این کار را انجام دهد، همچنین با ساز و کارهای نظارتی که در جمهوری اسلامی ایران وجود دارد عملاً امکان تحقق این امر وجود ندارد.

رئیس ستاد انتخاباتی جبهه پیروان خط امام و رهبری اظهار داشت: پس از توافق هسته‌ای، آمریکا به این سمت و سو خواهد رفت که کسانی در مراکز تصمیم‌گیری حضور داشته باشند که باخط‌ مشی غرب ایده‌های آمریکایی را بسترسازی کنند.

وی با بیان اینکه حتی اگر افراد مستقیما وابسته به آمریکا نباشند، این کشور به دنبال نفوذ در آنهاست، خاطرنشان کرد: در این شرایط باید بصیرت داشته باشیم تا با روشنگری چنین اتفاقاتی نیفتد، البته با هوشیاری مقام معظم رهبری و دستگاه‌های نظارتی هیچگاه چنین اتفاقی نخواهد افتاد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار