مسئولان دانشگاه واشینگتن در ایالت مریلند آمریکا، پس از دریافت هشدارهایی مبنی بر احتمال تیراندازی، این دانشگاه را تعطیل کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از واشینگتن تایمز، مسئولان دانشگاه واشینگتن واقع در شهر «چسترتاون» ایالت «مریلند،» صبح امروز (دوشنبه)، پس از دریافت هشدارهای امنیتی مبنی بر احتمال تیراندازی، این دانشگاه را تعطیل کردند.

مسئولان دانشگاه در بیانیه‌ خود نوشتند: «در ساعات ابتدایی امروز صبح هشدارهایی از والدین «جیکوب ماربرگر،» یکی از دانشجویان، دریافت کردیم مبنی بر اینکه وی پس از برداشتن سلاحی گرم از منزل خارج شده است. والدین جیکوب که قادر به توقف وی نبودند، از نیت و مقصد این دانشجو و اینکه وی در حال حاضر کجاست، اظهار بی‌اطلاعی کردند. بنابراین، برای رعایت جوانب احتیاط، دانشگاه تا اطلاع بعدی تعطیل است. از دانشجویانی که داخل دانشگاه حضور دارند می‌خواهیم که در جای امنی پناه بگیرند. دانشجویان دیگر نیز تا زمان دریافت اطلاعات جدید، از نزدیک شدن به محوطه دانشگاه خودداری کنند.»

هم‌اکنون، پلیس در حال تخلیه پارکینگ و ساختمان‌های متعلق به این دانشگاه است. از ساکنان محلی خواسته شده است در صورت مشاهده دانشجوی مظنون، پلیس را در جریان قرار دهند.



انتهای پیام/


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار