ساکنان تل آویو پس از سالها آرامش اکنون از بیم حملات موشکی تلافی جویانه حماس در هراس و و حشت بسر می برند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران ، شبکه تلویزیونی فرانس 24 گزارش داد: ساکنان تل آویو پس از سالها آرامش اکنون از بیم حملات موشکی تلافی جویانه حماس در هراس و و حشت بسر می برند .

شبکه تلویزیونی فرانس 24 اعلام کرد: آژیر های هشدار حملات هوایی در تل آویو به صدا درآمد.
گزارشگر این شبکه در تل آویو گفت: فلسطینی ها ساکن غزه برای سومین روز متوالی تل آویو را هدف حمله قرار دادند. این حملات با راکت هایی انجام می گیرند که درقیاس با گذشته برد بیشتری دارند. ارتش اسرائیل به استقرار پدافند ضد هوایی در اطراف تل آویو مبادرت کرده است.

این حملات مجددا موجی از هراس و وحشت را بر این شهر حاکم کرده است. حمله به تل آویو از سال 1991 تاکنون بی سابقه بوده است. مردم این شهر که تا چندی پیش خود را در امنیت احساس می کردند، اکنون با خطر حملات فلسطینی ها مواجه هستند.

وی در خصوص وضعیت مناطق جنوبی تل آویو که به دلیل نزدیکی به غزه بیشتر از سایر نقاط این شهر هدف قرار می گیرد، گفت: من صبح امروز (شنبه) زمانی به این مناطق رسیدم که ساعاتی از اصابت یک راکت به ساختمانی در این منطقه می گذشت. آماری که ارائه شد از مجروحیت چند نفر حکایت داشت، اما خسارات وارده واقعا سنگین بود. ساکنان مناطق جنوبی تلاویو به نظر وحشت زده و بعضا خسته به نظر می رسند. این افراد از این که پیوسته هدف راکت های فلسطینی ها قرار دارند، از این وضعیت شکایت می کردند و خواستار توقف حملات دو طرف بودند.

از سوی دیگر در پی ادامۀ موشکباران شهرهای صهیونیست نشین از سوی گروه های مقاومت فلسطینی، شبکه دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی از تعطیلی همۀ مدارس و مراکز آموزشی در جنوب اراضی اشغالی به سبب اوضاع امنیتی خبر داد.

ساعتی پیش، رسانه های این رژیم، تعطیلی دانشگاه بن گوریون را نیز اعلام کرده بودند.

همچنین ساعتی پیش منابع خبری از آغاز نشست مشترک بنیامین نتانیاهو، ایهود باراک و آویگدور لیبرمن به منظور بررسی ادامه حمله ارتش این رژیم به نوار غزه خبر دادند.
برچسب ها: حمله ، اسرائیل ، غزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار