رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی در عجب شیر گفت : از ابتدای امسال سه پایگاه در استان راه اندازی شده و در آذرماه نیز با بهره برداری از دو پایگاه در شهرستان های اسکو و هریس تعداد پایگاه های استان به 97 پایگاه خواهد رسید

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ روزبه رجایی افزود: هم اکنون 95 پایگاه اورژانس جاده ای و شهری در استان خدمات پیش بیمارستانی به بیماران و سانحه دیدگان ارایه می دهند.

وی با بیان این که برای احداث هر پایگاه اورژانس به شش میلیارد ریال اعتبارنیاز است، یادآور شد: : بر اساس برنامه چهام توسعه، تعداد پایگاه های اورژانس در استان به علت محدودیت منابع و نیروی انسانی و آمبولانس به هدف اصلی این برنامه نرسیده است.

رجایی با اعلام اینکه در برنامه ششم توسعه ، تعداد پایگاه های اورژانس در سطح استان به 110 پایگاه فعال خواهد رسید افزود : 13 پایگاه در سطح استان آماده راه اندازی است که با تامین نیرو، منابع مالی و آمبولانس به بهره برداری خواهد رسید .

وی، از احداث پایگاه اورژانس در منطقه قلعه چای عجب شیر در سال 95 خبر داد و گفت: مجوز راه اندازی این پایگاه صادر شده و محل آن براساس استانداردهای مرکز مدیریت حوادث مشخص خواهد شد.

قلعه چای از بخش های تابعه شهرستان عجب شیر بوده و براساس سرشماری سال ۱۳۸۵ جمعیت این بخش حدود 18هزار و ۷۳۵ نفر شمارش شده است.

انتهای پیام/گ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.