محمودی گفت: باید خود را به طور مداوم با تغییرات همسو ساخت چرا که در ابزارهای اطلاع رسانی و انتشار اخبار در جهان دچار تغییرات زیادی شده ایم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، ستار محمودی قائم مقام وزیر نیرو  امروز در آئین آغاز به کار کارگاه آموزشی آب و رسانه، چشم اندازی ملی، منطقه ای و جهانی در محل نیروگاه طرشت تهران بیان کرد: نمی توان در گذشته باقی ماند و به صورت جداگانه عمل کرد، بلکه باید خود را به طور مداوم با تغییرات همسو ساخت چرا که در ابزارهای اطلاع رسانی و انتشار اخبار در جهان دچار تغییرات زیادی شده ایم.
محمودی با اشاره به اینکه کارفرمایان واقعی مردم هستند،گفت: ما در اینجا گردهم آمده ایم تا برای مردم اعتمادآفرینی کنیم به طوری که بتوانیم ذهنیت های منفی پیشین را به تدریج از بین ببریم که در این صورت حرف ها به دل خواهد نشست که نمونه عینی آن در سال 1380 در جیره بندی آب تهران دیده شد.
وی در رابطه با مشکلات خشکسالی در کشور افزود: خشکسالی در ایران سابقه ای به وسعت تاریخ کشور دارد که جز با کمک مردم و به صحنه آمدن آنان، کنترل نمی شود.

قائم مقام وزیر اظهار کرد: مسایلی همچون سدسازی، افزایش آب بها، آلودگی منابع آب و... به دلیل عدم بهره برداری مناسب از ظرفیت رسانه ها همواره در جامعه مورد سئوال بوده است و متاسفانه نتوانستیم کاری کنیم که مردم با ما همراه شوند .
وی تاکید کرد: باید با کمک این سازمان های مردم نهاد و رسانه ها، راه ارتباطی با مردم را هموارتر کنیم.
محمودی آشنایی خبرنگاران با چالش های مدیریت آب کشور و مرور تجربه های بین المللی در زمینه آب و رسانه و مدیریت مصرف و تقاضای آب و شیوه های نوین خبرنگاری حوزه آب و بحران آب و نقش رسانه ها را از موضوع های محوری این کارگاه آموزشی عنوان کرد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جواناینجاکلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار