اعضای هیأت دوچرخه سواری آمل قصد دارند جهت زیارت اربعین حسینی با دوچرخه از شهر هزارسنگر آمل عازم کربلای معلی شوند

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، اعضای هیأت دوچرخه سواری آمل قصد دارند جهت زیارت اربعین حسینی با دوچرخه از شهر هزارسنگر آمل عازم کربلای معلی شوند.

حجت الاسلام کمیل نظافتی طلبه آملی و اسوه بخشش و ایثار که به سبب دادن کلیه خود به نیازمندی الگو شده است در این کاروان به عنوان نماد صلح و دوستی حضور دارد.

یکی از برنامه های گروه هیأت دوچرخه سواری آمل دیدار با سالمندان و معلولان جهت خداحافظی برای حضور در مراسم اربعین سرور و سالار شهیدان است که در این گروه اقشار مختلف از جمله یک دوچرخه سوار روشندل آملی و همسرش حضور دارند.

گفتنی است؛ اعضای گروه دوچرخه سواری آمل روز گذشته به دیدار سالمندان و معلولان شهر سرخرود، حضور در گلزار شهدا و دیدار با خانواده شهیدان پهلوان رفتند.

حجت الاسلام کمیل نظافتی، طلبه آملی گفت : در این دیدارها بیشتر دنبال آن هستیم که مردم آن با درد دست و پنجه نرم می کنند که از جمله آن حضور در بیمارستان ها و آسایشگاه ها است.

وی خاطرنشان کرد: سفر پیاده کربلا که سختی آن لذت فراوان دارد و هر جایی درد باشد ما در آن نقطه حضور پیدا کرده و اهل آن دیار هستیم.

طلبه فداکار تصریح کرد: ما در کنار بیماران و معلولان دل شکسته به آرامش می رسیم و رسالت تبلیغی خود را در کنار این عزیزان به عنوان مشاوره انجام می دهم.

حجت الاسلام نظافتی ادامه داد: اعضای گروه هیات دوچرخه سواری آمل هم دوستانی با اهداف مقدس هستند که دوست دارم در کنار این خوبان خدمتی انجام داده باشم.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: حضور ، کاروان ، دوچرخه ، کربلا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.