دروازه‌بان اسبق فوتبال استقلال گفت: در حال حاضر به عنوان استعدادیاب لس‌آنجلس بلوز به ایران آمدم اما روزی در کشورم مربیگری می‌کنم.

محمدی: برای مربیگری به ایران برمی‌گردم
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد محمدی دروازه‌بان اسبق سرخابی‌های پایتخت درباره حضور در تمرین امروز استقلال گفت: دلم برای فوتبال ایران تنگ شده بود. در حال حاضر مدیریت استعدادیابی باشگاه لس آنجلس بلوز را به عهده دارم اما برای پیگیری امور عقب افتاده به ایران آمده و سه هفته اینجا می‌مانم. امروز به تمرین استقلال آمده تا بازیکنان را ببینیم و هفته آینده در تمرین پرسپولیس شرکت می‌کنم.

وی در خصوص صحبت‌های مهدی رحمتی مبنی بر این که باید در تیم ملی حاضر شود گفت: من در جایگاهی نیستم که در این باره اظهار نظر کرده و در مورد شخصی صحبت نمی‌کنم اما عملکرد اشخاص بهترین جواب در این زمینه است.

دروازه‌بان سابق سرخابی‌ها در پاسخ این که با توجه به دوری از فوتبال ایران آیا فوتبال ایران پیشرفتی کرده است یا خیر اظهار داشت: فوتبال ایران پوست انداخته است. بعد از سه سال که برگشتم و به رختکن استقلال رفتم تنها چهار، پنج بازیکن را شناختم. قصد توهین به جوان‌ها را ندارم اما مربیان ما با استفاده از جوانان شما همت خود را نشان می‌دهند و به نظر من الان زمان تغییر فصل است.

محمدی در مورد بازگشت به ایران برای مربیگری بیان کرد: در حال حاضر برای ادامه تحصیل به آمریکا رفته‌ام و در تلاش هستم پس از پایان دوران  تحصیل و گرفتن مدرک به ایران بازگردم. 22 سال در فوتبال ایران بازی نکرده‌ام که به کشور دیگری بروم. درباشگاه ال‌سی‌بلوز فقط مربی دروازه‌بان‌ها نیستم، بلکه به بازیکنان تمرین هم می‌دهم.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار