سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: برای تقویت تیم در صورت ناکامی در جذب بازیکن داخلی، بازیکن خارجی جذب می‌کنیم.

مظلومی: به دنبال جذب بازیکن خارجی با کیفیت هستیم

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پرویز مظلومی درحاشیه تمرین امروز استقلال گفت: شناخت خوبی از فولاد داریم و با توجه به این شناخت و تمرینات مناسب بازیکنان و انگیزه آنها به مصاف فولاد می‌رویم.

وی افزود: در حال حاضر 5،6 بازیکن که جزو اسکلت تیم مادر تمرین حضور ندارند اما امیدوارم این بازیکنان سالم به ما اضافه شوند.

سرمربی استقلال در خصوص تاثیر دیدار مقابل فولاد در جام حذفی در لیگ برتر اظهار داشت: اینکه بگویم با بردن بازی در جام حذفی به طور حتم در لیگ برتر نیز فولاد را شکست می‌دهیم درست نیست و هر بازی شرایط خاص خود را دارد. هر چند ما به مساوی هم فکر نکرده و تنها به دنبال پیروزی هستیم.

مظلومی در مورد مشکل تیم‌ها در تعطیلات لیگ برتر گفت: به دلیل کمبود نفرات نتوانستیم تمرینات تاکتیکی را به صورت کامل انجام دهیم. بازیکنان امید سه شنبه و بزرگسالان پنج شنبه به تمرینات اضافه می‌شود. امید ابراهیمی در چند روز اخیر به دلیل  2 اخطاره شدن در یدار مقابل ترکمنستان با ما تمرین کرد اما به خسرو حیدری نیاز داریم و شاید در مسابقه مشکلاتی داشته باشیم.

سرمربی استقلال درمورد این که آیا برای نیم فصل برای جذب بازیکن لیستی دراختیار باشگاه قرار داده یا خیر گفت: هنوز لیستی ارائه نکرد‌ه‌ام اما به جذب بازیکن برای تقویت نقاط ضعف نیاز داریم و باشگاه قول داده درخواست‌های ما را عملی کند. اگر در جذب بازیکن داخلی خوب ناکام بمانیم باز هم بازیکن خارجی با کیفیت جذب می‌کنیم.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

برچسب ها: استقلال ، مظلومی ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار